Tul og bekymret

Anine

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Septemberskattene 2023
Hei jenter:happy: Jeg var på tul i dag og var overlykkelig da jeg fikk se et hjerte slå:Heartpink Embryoet var derimot mindre enn forventet og jeg ble satt tilbake noen dager, er dette et dårlig tegn? Har mistet tre ganger før så bekymrer meg noe voldsomt:nailbiting: Legen mente alt så bra ut og at jeg mest sannsynlig har hatt eggløsning senere enn antatt (sjekket ikke etter el under prøvingen), så nå håper jeg bare at dette stemmer, men jeg klarer ikke å la være å bekymre mg:sorry: Noen andre som har blitt satt tilbake?
 
Tror nok det er ganske vanlig å bli satt tilbake noen dager, så det ville jeg ikke ha bekymret meg noe for :Heartred
I mitt første svangerskap ble jeg satt tilbake nesten en hel uke :hilarious:
 
De vokser vel litt i rykk og napp. Og det er fort gjort å måle litt feil når de er så små, og det kan ha mye å si. Så ikke tenk så mye på det, et par dager er ikke mye så. :)
 
Tusen takk for svar:happy: Kjenner jeg blir roligere allerede:Heartpink Er så mye jeg ikke vet så da er det godt å få svar fra folk som har opplevd det samme eller sitter inne med mer kunnskap enn meg:happy::Heartpink
 
Jeg var på TUL da jeg trodde jeg var 6 uker, men gyn mente jeg kun var 4 uker.. så fosteranlegg, men ikke noe hjerte som slo. 1,5 uke etterpå var jeg på ultralyd pga blødninger, da ble jeg målt til 7+6. Disse krabatene vokser litt i rykk og napp :) ville ikke vært bekymret :Heartred
 
Hei, du :) med førstemann her så vart eg satt tilbake heile 10 dagar ved tul. Litt frustrerande når man er i første trimester og berre vil at dagane skal fly :wtf: Eg hadde mykje kluss med syklusen så eg har nok ikkje hatt el då eg trudde. Masse lykke til og gratulerer!
 
Samme her igår ble det målt embryo 8mm og med hjerteslag. Trodde var 7+0 men ble satt tilbake til 6+3 :/ har hørt at det er veldig vanlig å bli satt tilbake
 
En venninne av meg ble satt tilbake over 2 uker . Tror hun var i uke 10 hun har en søt og frisk unge i dag.Når du går etter menstermin kan det avvike ganske mye fra terminkalkulatoren uten at det har noe å si.
Det avhenger av hvor lang syklus du har.Den rulle greia de har på legekontoret går utifra at alle har 28 dagers syklus.
Uansett er det kjedelig å bli satt tilbake, men ingen ting og uroe deg for☺️(Sier jeg som uroer meg for alt)
 
Back
Topp