Tul nr 2 i dag

Ønsker_andre_♡

Glad i forumet
Var inne på 2. Tul siden forrige gyn ikke så noe som helst. Var 5+4 sist, og 6+4 nå i dag. Ny lege, og neida, fant ingen spire. Men hcg'en stiger masse, og legen sa kurven gikk godt oppover. Så nå skal jeg inn på tul nr 3 i neste uke i håp om at de finner noe. Snakk om stress :-/ jeg blir jo ikke betrygget før jeg får se lille hjertet slå...

Uff, jeg forstår veldig godt at du blir stresset og sliten av uvissheten! :( Håper inderlig de finner noe i neste uke og at det ender bra! ❤️

Var inne på 2. Tul siden forrige gyn ikke så noe som helst. Var 5+4 sist, og 6+4 nå i dag. Ny lege, og neida, fant ingen spire. Men hcg'en stiger masse, og legen sa kurven gikk godt oppover. Så nå skal jeg inn på tul nr 3 i neste uke i håp om at de finner noe. Snakk om stress :-/ jeg blir jo ikke betrygget før jeg får se lille hjertet slå...
Husk at det fortsatt er veldig tidlig :) der jeg bestilte tul sa de at det nesten ikke var noe vits i før uke 8-9 fordi det var så ofte at man ikke kunne se noe før det :)

Så betryggende å høre at hcg nivået stiger da hvertfall! Nervepirrende å måtte vente, krysser fingrene for at du får se spiren neste gang!

Bra at HCG stiger :) håper du ser et bankende hjerte neste gang :happy: som de andre sier, er nok for tidlig enda se..

Vi hadde TUL uke 7 sist.

Vi fikk vite at det var festet lavtliggende bakre vegg. Hjertet blinket og at det vokste normalt for alderen.

Ja det var innvendig UL.

Senere ble det placenta previa totalis oppdaget, men det var en annen historie

Vi hadde TUL uke 7 sist.

Vi fikk vite at det var festet lavtliggende bakre vegg. Hjertet blinket og at det vokste normalt for alderen.

Ja det var innvendig UL.

Senere ble det placenta previa totalis oppdaget, men det var en annen historie

Hva er placenta previa totalis?

Back
Topp