TUL - Når har/ hadde du?

Var da jeg var 7+3, på sykehuset, hun sa jeg muligens er noen dager kortere, men beholder menstermin inntil videre da hun også sa UL så tidlig ikke er nøyaktig nok når det gjelder å fastsette termin. Skal privat 12+6, litt hysterisk kanskje men sist svangerskap endte i MA og vi vil forsikre oss om at alt er bra før vi forteller det til resten av familien [emoji4]
 
Skal på sykehuset 13.okt pga sv.forgiftning sist, håper og tror vi får ta ultralyd da [emoji7] gleder meg! Er da 11+0
 
Var du fornøyd med Klinikk Hausken? Har bestilt time der neste uke [emoji5]
Jeg var fornøyd. Men var i uke 8 så var bare for å se om det var liv. Er ikke så mye mer de kan se/gjøre så tidlig.

Vi var der før sommeren også mtp utredning for evt ivf, og de virker veldig proffe der. Presise på timeavtalene og hyggelige folk [emoji4]

Lukke til på ultralyd [emoji4]
 
Jeg var fornøyd. Men var i uke 8 så var bare for å se om det var liv. Er ikke så mye mer de kan se/gjøre så tidlig.

Vi var der før sommeren også mtp utredning for evt ivf, og de virker veldig proffe der. Presise på timeavtalene og hyggelige folk [emoji4]

Lukke til på ultralyd [emoji4]

Så bra! Skal i uke 7+6, også bare for å se om det er liv[emoji173]️ Spørs om jeg ikke blir fristet til å ta en TUL til senere også.
 
Var du fornøyd med Klinikk Hausken? Har bestilt time der neste uke [emoji5]
Jeg har hatt ivf hos klinikk Hausken, og har nå vært på 2 ul der. En pga ivf, og en pga blødning. Skal på en i uke 12+2 også.
Vi er veldig fornøyd med de. Kjempe koselige folk som bryr seg om oss. Stort sett veldig punktlige. Selve ultralyden jeg har vært på har vært kjapt gjort, da det har vært så tidlig.

Lykke til med ultralyd!
 
Hvor mye betaler dere for tul? Vurderer å ta i uke 10, for å se om det er ett eller to foster, siden vi har endel tvillinger i familien. Fastlegen min har ikke ultralyd, men en annen lege på samme legekontor har, og hun kunne sette meg opp på en time der.

Vi skal på privatklinikk, der koster det 990,-.
 
Hadde utvendig tidlig ultralyd 8+1. Da så vi at hjertet slo samt at vi fikk høre hjertelyd. Helt fantastisk!
Fikk også en ekstra ultralyd i forbindelse med sykehusinnleggelse 9+0 (har hyperemesis gravidarum), og fikk igjen se at hjertet slo og at alt stod bra til med lille <3 Helt fantastisk
 
Back
Topp