TUL - Når har/ hadde du?

Har vært 8+2 og skal neste onsdag da er jeg 10+0 :)
 
Skal på tirsdag, er da 7+6 (men mistenker jeg er kortere pga lang syklus), håper uansett på bankende hjerte her og[emoji173]️
 
Jeg hadde da jeg var ca 5 uker og ca 7 uker, i tillegg til en i går da jeg var 9+3 og fikk se et lite bankende hjerte og en arm som virret <3
 
  • Liker
Reactions: Sia
Var på TUL da vi var 8+3, fikk se det bankende hjertet til lille spire [emoji173]️
 
Hvor mye betaler dere for tul? Vurderer å ta i uke 10, for å se om det er ett eller to foster, siden vi har endel tvillinger i familien. Fastlegen min har ikke ultralyd, men en annen lege på samme legekontor har, og hun kunne sette meg opp på en time der.
 
Hvor mye betaler dere for tul? Vurderer å ta i uke 10, for å se om det er ett eller to foster, siden vi har endel tvillinger i familien. Fastlegen min har ikke ultralyd, men en annen lege på samme legekontor har, og hun kunne sette meg opp på en time der.
Jeg betalte 1250,- på klinikk hausken
 
Hvor mye betaler dere for tul? Vurderer å ta i uke 10, for å se om det er ett eller to foster, siden vi har endel tvillinger i familien. Fastlegen min har ikke ultralyd, men en annen lege på samme legekontor har, og hun kunne sette meg opp på en time der.

Her så koster det 1200
 
Er det gjennom fastlegen, eller på private klinikker?
Klinikk hausken er privat. Hadde ikke noe god grunn til tul annet enn at jeg ønsket for min egen del siden forrige graviditet endte i ma.
 
Hvor mye betaler dere for tul? Vurderer å ta i uke 10, for å se om det er ett eller to foster, siden vi har endel tvillinger i familien. Fastlegen min har ikke ultralyd, men en annen lege på samme legekontor har, og hun kunne sette meg opp på en time der.

Jeg betalte 800 kr, var på et privat jordmorkontor [emoji4]
 
har bestilt TUL når jeg er 11+2[emoji4] er 10 i dag så nå er det nedtelling[emoji4] er det vanli at man drar på flere TUL enn jeg skal heller[emoji85] ser ut som mange drar på flere[emoji4][emoji28]
 
Back
Topp