Tul med lav hjertefrekvens

CocaCola

Blir kjent med forumet
Heisann. Vi var på tul igår og der så vi en liten baby med bankende hjerte, men det banket ikke så fort det skal gjøre, var kanskje 70 slag per minutt og jordmor mente det har sikkert ikke begynt å slå for så lenge siden og sa at vi ikke var lengre enn 5+5 eller 5+6. Andre som har opplevd noe lignende hvor det gikk bra ?

Ifølge menstermin var vi 6+6, men siden vi fikk svak positiv kun dagen før ikm tenkte vi la lese det var seinere eggløsning så vi tenkte kanskje vi er 6+1 igår

Om dere kun regner ifra mens termin så kan det godt være dere er 5+5 eller 5+6 som jordmor sa. Dere fikk vell ny time om en ukes tid?

Om hjerte akkurat er begynt å slå. Så er det normalt med 70 slag. Så øker det i løpet av de neste dagene og ukene. Dette leste jeg faktisk hin dagen.

Vi fikk ingen ny time siden jordmor mente det var helt normalt. Men hvor leste du at det er normalt med 70 hjerteslag i begynnelsen?

e4e2cc07955bd90901cc92fa3008992f.png

Det er faktisk på babyverden jeg leste det.

Skal dere tilbake kanskje? Kan ta det opp med jordmor og høre, og evnt få henvisning om du er bekymret :)

Skal dere tilbake kanskje? Kan ta det opp med jordmor og høre, og evnt få henvisning om du er bekymret :)

Ringte dem idag så skal tilbake neste uke. Jordmor fra igår ville ikke følge.opp fordi hun mente det var.nor alt med så lite hjerteslag akkurat i begynnelsen

Jeg var på ul 5+6 og da så vi ikke noe hjerteaktivitet engang.. Så kan jo være dere er lenger enn det, men ikke så langt som dere tror? Det er en nervepirrende tid dette her.

Nei men hun målte jo fostret til å være 5+5 eller 5+6

Jeg gikk gjennom prøverør og var garantert 5+6 på ultralyden.

Syns det var flott dere så hjerte allerede så tidlig [emoji5] Vi så som sagt ikke noe hjerte og bare såvidt en liten strek som var embryoet. Han prøvde ikke engang måle den...

Hjertet slår heller ikke så fort til å begynne med.

Skal dere inn til ny TUL? Tipper dere ser mer da [emoji5]

Jeg gikk gjennom prøverør og var garantert 5+6 på ultralyden.

Syns det var flott dere så hjerte allerede så tidlig [emoji5] Vi så som sagt ikke noe hjerte og bare såvidt en liten strek som var embryoet. Han prøvde ikke engang måle den...

Hjertet slår heller ikke så fort til å begynne med.

Skal dere inn til ny TUL? Tipper dere ser mer da [emoji5]

Jepp skal inn til ny neste uke. Får håpe alt er som det skal

Back
Topp