Tul kl 14.00

Plutselig en til i magen

Betatt av forumet
Da er dagen her og jeg skal på sykehuset kl 14.45 for tul. Mannen kan ikke være med siden de ikke ønsker barn med på undersøkelsen, så han må bli hjemme med lillegutt. Grunnen for at jeg gruer meg er for at jeg har spottet brunt blod i litt over en uke, veldig lite men likevell. Så ønsket vell bare og lufte meg litt, så får vi håpe på det beste.

Ja vettu det fikk jeg <3 å jeg som har mentalt forberedt meg på en dårlig nyhet. De målte meg til 7+5 sterke fine hjerteslag. Får ny tul i uke 12 pga tidligere sa. Nå føles det litt mer ok og være kvalm og ræva form, når jeg vet det er liv i magen! Tusen takk for gode ord alle sammen, gleder meg til og bli kjent med dere i gruppa. :)

Ja vettu det fikk jeg <3 å jeg som har mentalt forberedt meg på en dårlig nyhet. De målte meg til 7+5 sterke fine hjerteslag. Får ny tul i uke 12 pga tidligere sa. Nå føles det litt mer ok og være kvalm og ræva form, når jeg vet det er liv i magen! Tusen takk for gode ord alle sammen, gleder meg til og bli kjent med dere i gruppa. :)
Gratulerer ❤️ Så moro :) Det er vel litt verdt å være dårlig for :)

Så herlig! [emoji3] [emoji173]

Back
Topp