Tul innvendig eller utvendig?

Xenalita

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
❤️Mailykke 2022❤️
I uke 9-10… Fikk dere innvendig eller utvendig ultralyd da?
 
Utvendig 8+6. Hun sa på forhånd at det kunne være vi måtte gjøre det vaginalt, men slapp da vi så alt man kan se så tidlig med utvendig UL :)
 
Innvendig 9+4 :) har tidligere svangerskap fått innvendig 6+1, 8+1, 11+3 og 11+5 :) så her tar dem nok innvendig frem til 12+0 tenker jeg :)
 
Utvendig på alle mine, fra uke 7+0 :)
 
Innvendig 8+5, men tror gynekologen kun hadde innvendig. Lite lokalt sykehus, så :p
 
Innvendig 9+1 sist gang
 
Har kun tatt innvendig ul, når det er før uke 15:)
 
Prøvde utvendig 12+1, men så så lite pga livmorens plassering (bakovervendt) at vi måtte gå over på innvendig.
 
Hadde innvendig i uke 8+4. tror det blir det når jeg skal tilbake om 2 uker også.
 
Innvendig 7+5 hos privat klinikk.
Spent på den jeg skal på 12+3.
Tipper den blir utvendig.
 
Utvendig uke 6+9 og 9+0 :)
 
Det virker som om dette varierer fra klinikk til klinikk. På sykehuset har jeg kun hatt innvendig tul, mens hos private har det variert. I uke 12 har jeg hatt både innvendig og utvendig, etter hva legen mente var best. Den forrige gangen jeg var på ul (uke 9) fikk jeg utvendig UL, med helt klare og fine bilder.
 
Før uke 13 har jeg fått innvendig. Forsøkte en gang hos lege i uke 8 med utvendig, men da så vi ingenting tydelig. Men det kan nok også skyldes litt ekstra polstring hos meg :hilarious:
 
Første gang innvendig 6+2. Fikk utvendig idag. Etter menstermin er jeg 8+2 men hun målte bønna til 8+5 :love017
 
Back
Topp