TUL imorgen...

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Oooooo grugleder meg så...TUL 11.30 imorgen :nailbiting::nailbiting::nailbiting: klarer ikke la være å tenke at der er tomt inni der...helt teit å tenke slik, har jo hverken hatt blødninger eller andre vansker...men uansett ser jeg bare for meg at skjermen viser inget imorgen:(:(:( så utrolig teit

Det er ikke teit, det er bare mammahjertet som jobber på høygir ❤ Det kommer nok til å gå kjempebra! Lykke til ❤

Oooooo grugleder meg så...TUL 11.30 imorgen :nailbiting::nailbiting::nailbiting: klarer ikke la være å tenke at der er tomt inni der...helt teit å tenke slik, har jo hverken hatt blødninger eller andre vansker...men uansett ser jeg bare for meg at skjermen viser inget imorgen:(:(:( så utrolig teit
Kjenner til den følelsen. Det kommer nok til å gå kjempebra. Vi får tenke positivt:Heartpink Lykke til imorgen! :)

Jeg har også TUL imorgen formiddag, og bekymrer meg for akkurat det samme - egentlig helt uten grunn. Vi får prøve å ikke ta usannsynlige sorger på forskudd, og heller glede oss over det vi trolig får se - et bankende lite hjerte:Heartred Lykke til!

Jeg har også TUL imorgen formiddag, og bekymrer meg for akkurat det samme - egentlig helt uten grunn. Vi får prøve å ikke ta usannsynlige sorger på forskudd, og heller glede oss over det vi trolig får se - et bankende lite hjerte:Heartred Lykke til!
Du har helt rett:Heartred:Heartred:Heartred så moro at vi skal samtidig. Masse lykke til:Heartred:Heartred:Heartred

Hvor langt er du på vei da?:Heartred

Har også tul i morgen, på ettermiddagen. Av en eller annen merkelig grunn tenker jeg at ultralyden skal vise svangerskap utenfor livmora:banghead: Har ingen tengt til at det kan være det, men har sittet med en følelse siden uke 4:bored: Er nok bare tankekjør alt sammen! Masse lykke til i morgen:Heartred

Back
Topp