TUL imorgen ....

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
.... og jeg er redd, bekymra, spent, og veldig nervøs. Mange tanker i hodet kan man trygt si :oops::sorry::bag:
 
.... og jeg er redd, bekymra, spent, og veldig nervøs. Mange tanker i hodet kan man trygt si :oops::sorry::bag:


Ja, jeg ser den. Man tenker jo så mye forskjellig når man er gravid. Jeg bruker pusteøvelser når jeg kjenner at jeg stresser med alle tankene. Det fungerer overraskende bra.
 
Ja, jeg ser den. Man tenker jo så mye forskjellig når man er gravid. Jeg bruker pusteøvelser når jeg kjenner at jeg stresser med alle tankene. Det fungerer overraskende bra.
Det gjør jeg også, og enig i at det fungerer, men akkurat her og nå streifet det ikke hodet mitt engang :laughing002
 
Ønsker deg masse lykke til!! :Heartred

Jeg har time til første kontroll i morgen og fant akkurat ut at det ikke er fastlegen som er der, men hun som fastlegen har deleliste med. Og hun liker jeg ikke:( Fastlegen min har ul-apparat og hun «vikaren» gidder sikkert ikke å bruke det:sorry: spørs om jeg tør å spørre, men det kan vel ikke skade.
 
.... og jeg er redd, bekymra, spent, og veldig nervøs. Mange tanker i hodet kan man trygt si :oops::sorry::bag:
Det skjønner jeg godt. Veksler mellom å være positiv og lykkelig, så deretter redd hele tiden. Må nok bare leve med at det er sånn en stund, men det er tøft. Ønsker deg masse lykke til imorgen! Sender over en stor klem og gleder meg til å høre hvordan det har gått :Heartred
 
Ønsker deg masse lykke til!! :Heartred

Jeg har time til første kontroll i morgen og fant akkurat ut at det ikke er fastlegen som er der, men hun som fastlegen har deleliste med. Og hun liker jeg ikke:( Fastlegen min har ul-apparat og hun «vikaren» gidder sikkert ikke å bruke det:sorry: spørs om jeg tør å spørre, men det kan vel ikke skade.
Håper det går veien for deg imorgen! Fikk også vikar på min første time etter positiv test. Gikk ut mer bekymret enn jeg kom inn. Ikke at alle vikarer er slik, men hun jeg fikk hadde lite medfølelse. Hvis det ikke går imorgen kanskje du kan bestille ny time og si ifra hvem av dem du vil ha. Min fastlege har faste dager i uka, så da passer jeg på å komme de dagene hun er der, og ikke vikaren. Lykke til!
 
Håper det går veien for deg imorgen! Fikk også vikar på min første time etter positiv test. Gikk ut mer bekymret enn jeg kom inn. Ikke at alle vikarer er slik, men hun jeg fikk hadde lite medfølelse. Hvis det ikke går imorgen kanskje du kan bestille ny time og si ifra hvem av dem du vil ha. Min fastlege har faste dager i uka, så da passer jeg på å komme de dagene hun er der, og ikke vikaren. Lykke til!
Takk:Heartred

Ja, jeg har sjekket nå og min fastlege er der mandag og onsdag hver uke, også fredager i oddetallsuker. Så skal passe på å bestille på riktig dag neste gang. Jeg har tatt en feriedag i dag siden jeg skal reise vekk, derfor tok jeg å bestilte legetime i samme slengen. Tenkte ikke da på at det kanskje var vikaren som var der:smiley-ashamed008
 
Når er timen din idag Høne_mor84? Tvi tvi :woot::Heartred
 
Lykke til, både Høne_mor84 og Tufso86 :Heartpink
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :smiley-bounce016
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :smiley-bounce016
Hurra! :D❤️
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :smiley-bounce016
Ååå gratulerer ❤️ glad på dine vegne! Gleder meg til tul nå ❤️❤️
 
Tuuusen takk, ja bare til å glede seg, en kjempe kjekk opplevelse, og blir mer virkelig med engang :rolleyes:
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :smiley-bounce016
Gratulerer så mye! Godt å høre :) Fikk du annen termindato også siden du ble satt fram?
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :smiley-bounce016
Så herlig :D
 
Så fantastisk!!!❤️
 
Her gikk det over all forventning, fikk se et lite foster på 12 mm og fikk høre et bankende hjertet. Fosteret så normalt ut, og plommesekken var også tilstede, samtidig som hun også visste oss navlesnoren :Heartpink:Heartred Fikk tatt utvendig, neste ultralyd er i uke 13. Ble satt fram til 8+1, var opprinnelig 7+5 i dag :smiley-bounce016

Så fantastisk!! :happy093
 
Back
Topp