Tul imorgen, nervøs...

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Jeg har ingen symptomer, kanskje litt mer sliten enn vanlig bare, men sliter med lav blodprosent fra før av så er vandt til å være utslitt til tider.
Etter mine utregninger så burde jeg være 6+5 imorgen, og har testet positivt på flere tester men jeg føler meg virkelig ikke gravid og er så redd for at det ikke er som det skal...
Hadde så mange symptomer sist og følte meg gravid fra dag 1, og nå ingenting! Tenker at det er et dårlig tegn og har en skikkelig dårlig magefølelse [emoji21]
Noen andre som er helt symptomfri?

Jeg var helt symptomfri forrige svangerskap. Krysser fingrene for at allt er som det skal i morgen. Lykke til :)

Jeg har heller ikke voldsomme symptomer. Litt ømme bryster og trøtt, men ellers i normal form. Det er like normalt som å ha mange symptomer.

Lykke til i morgen [emoji7]

Jeg selv har hatt flere symptomer alle ganger, men søstrene mine hadde begge null symptomer i sine til sammen tre svangerskap :) Alle tre gangene førte det til friske, fine gutter :) Lykke til!

Har hatt to små omganger med kvalme (når jeg ikke har spist på lenge), men ellers har jeg null nada ingen symptomer jeg heller. Så du er ikke alene!

Lykke til i morgen :)

Du er ikke alene! Skjønner så godt at du er nervøs, er der selv :p Er 7+2 og har tilnærmet ingen symptomer. Likevel hører og leser jeg hele tiden om folk som har hatt friske svangerskap og null symptomer :) De fleste av mine venninner har ikke blitt kvalme og fått typiske graviditetssymptomer før uke 8! Så prøv å tenke positivt, og så krysser jeg fingrene med deg for at det skal gå fint! Lykke til!

Jeg er 7+2 og er bare sliten, ingenting annet.. forstår godt bekymringen, bekymrer meg jeg også.. men alt er nok akkurat som det skal, og det er vel like normalt å ikke ha symptomer[emoji4]

Lykke til [emoji5] som de andre sier, det er helt normalt [emoji6]

Lykke til i morgen :)
Jeg har også lite symptomer denne gangen i forhold til forrige gang, så det er nok ganske normalt :)

Lykke til i dag [emoji4][emoji4]

Back
Topp