Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff føler med deg.. Jeg var et nervevrak når jeg måtte vente 1,5 uke fra den første hvor de ikke så noe til i dag..Så herlig <3 jeg skal også når jeg er 6+6, "bare" 13 dager igjen :/ livredd for ny MA, så tida går sååå sent
Jeg har vært trøtt siden dag1 nesten, og var kvalm rundt ikm men det er borte nå... Litt uggen og dårlig matlyst eneste. Puppene har vært litt ømme, men ikke så mye som sist og nå syns jeg de nesten ikke er ømme lenger. Så veldig redd for det ender som sist men prøver å trøste meg med at jeg bare er 5+1. Så håper kvalmen setter inn snart!Huff føler med deg.. Jeg var et nervevrak når jeg måtte vente 1,5 uke fra den første hvor de ikke så noe til i dag..
Har du noen symptomer?
Jeg har begynt å spy og kjempe ømme pupper, trøtt og uggen..
Sist MA hadde jeg bare trøtthet som symptom..
Ømme pupper kom i slutten av uke 5 hos meg og kvalmen i begynnelsen av uke 6, og oppladt nå i uke 7 så ikke fortvil enda for er fortsatt ikke så langt på vei..Jeg har vært trøtt siden dag1 nesten, og var kvalm rundt ikm men det er borte nå... Litt uggen og dårlig matlyst eneste. Puppene har vært litt ømme, men ikke så mye som sist og nå syns jeg de nesten ikke er ømme lenger. Så veldig redd for det ender som sist men prøver å trøste meg med at jeg bare er 5+1. Så håper kvalmen setter inn snart!
Det er liksom en fin påminnelse om at alt er som det skal
Takk for betryggende ord<3Ømme pupper kom i slutten av uke 5 hos meg og kvalmen i begynnelsen av uke 6, og oppladt nå i uke 7 så ikke fortvil enda for er fortsatt ikke så langt på vei..