Tul igjen i dag..

Hipp hurraaa, gratulerer :) 2 uker og 6 dager til tul for meg :p

Hurra! :-)

Yeyy så kjekt! Gir meg håp også som har ultralyd om 6 dager! Har også hatt en MA før dette svangerskapet..

Så bra! Herlig følelse

Så fantastisk! :) Gratulerer så mye!:) Håper jeg er like heldig (skal på ul på mandag grunnet tidligere MA).

Så herlig <3 jeg skal også når jeg er 6+6, "bare" 13 dager igjen :/ livredd for ny MA, så tida går sååå sent

Så herlig <3 jeg skal også når jeg er 6+6, "bare" 13 dager igjen :/ livredd for ny MA, så tida går sååå sent
Huff føler med deg.. Jeg var et nervevrak når jeg måtte vente 1,5 uke fra den første hvor de ikke så noe til i dag..
Har du noen symptomer?
Jeg har begynt å spy og kjempe ømme pupper, trøtt og uggen..
Sist MA hadde jeg bare trøtthet som symptom..

Huff føler med deg.. Jeg var et nervevrak når jeg måtte vente 1,5 uke fra den første hvor de ikke så noe til i dag..
Har du noen symptomer?
Jeg har begynt å spy og kjempe ømme pupper, trøtt og uggen..
Sist MA hadde jeg bare trøtthet som symptom..
Jeg har vært trøtt siden dag1 nesten, og var kvalm rundt ikm men det er borte nå... Litt uggen og dårlig matlyst eneste. Puppene har vært litt ømme, men ikke så mye som sist og nå syns jeg de nesten ikke er ømme lenger. Så veldig redd for det ender som sist:( men prøver å trøste meg med at jeg bare er 5+1. Så håper kvalmen setter inn snart!
Det er liksom en fin påminnelse om at alt er som det skal :)

Jeg er 6+2 i dag, skal på tul når jeg er 7+6 :D
Føler ikke annet enn trøtthet, ømme bryster, noen kvalmebølger også er jeg oppe 3-4 ganger hver natt å tisser ;)

Jeg har vært trøtt siden dag1 nesten, og var kvalm rundt ikm men det er borte nå... Litt uggen og dårlig matlyst eneste. Puppene har vært litt ømme, men ikke så mye som sist og nå syns jeg de nesten ikke er ømme lenger. Så veldig redd for det ender som sist:( men prøver å trøste meg med at jeg bare er 5+1. Så håper kvalmen setter inn snart!
Det er liksom en fin påminnelse om at alt er som det skal :)
Ømme pupper kom i slutten av uke 5 hos meg og kvalmen i begynnelsen av uke 6, og oppladt nå i uke 7 så ikke fortvil enda for er fortsatt ikke så langt på vei..

Ømme pupper kom i slutten av uke 5 hos meg og kvalmen i begynnelsen av uke 6, og oppladt nå i uke 7 så ikke fortvil enda for er fortsatt ikke så langt på vei..
Takk for betryggende ord<3
Det jeg prøver å trøste meg med, selv om angsten for å miste igjen er der hele tiden :/

Back
Topp