Tul igår, SA idag

Soleia

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Stjerneskuddene 2024
Igår fikk jeg se et hjerte som slo og en arm som beveget seg, idag blør jeg masse med klumper og smerter.

Kjenner jeg er glad jeg fikk sett det før det skjedde, samtidig ble det en kortvarig lettelse. Ungene vet ingenting enda, men senest igår spurte jentungen om hva jeg ville kalt en baby viss det ble jente. Kjenner jeg sørger over at de ikke for gleden av å høre de skal bli storesøsken, selv om jeg var bekymret over aldersforskjell osv.

Dette var en svært uplanlagt graviditet, å det betyr også at de ikke blir noen ny graviditet. Det føles rart når jeg netopp har vendt meg til tanken om familieforøkelse, å prøve å akseptere at det ikke blir noe av alikevel. Huff, følte bare jeg måtte få ut litt tanker. Så får jeg glede meg på deres vegne til alle fine junibabyer som kommer neste år❤️
 
Så utrolig trist:Heartblue Går gjennom det samme så føler med deg:Heartblue Sender deg masse gode klemmer:Heartred Ta vare på hverandre i denne tiden:Heartred
 
Stor klem til deg ❤️
 
❤️
 
❤️❤️
 
Så trist å lese, sender deg en god varm klem :Heartred
 
Så vondt:( Sender deg en stor klem❤️❤️❤️
 
Så trist å høre:( Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig fra den ene dagen til den andre.:sorry: Stor trøsteklem❤️
 
Så trist,håper det går bra med dere alle♥️
 
Back
Topp