Tul idag..

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Lørdag morgen når jeg skulle tisse var doen full av blod og spottet mørkt siden:sorry:Alt bra med lille i magen, og er 6+4, akkurat som jeg selv har beregnet :love017 Jeg ble så overrasket og paff, for var så innstilt på at det hadde gått galt:oops:Da jeg har vært mindre kvalm etter blødningen. Gyn fant ingenting galt. Livmorhalsen så fin ut, og var ingen pågående blødning som han kunne se?! Så kunne hende jeg hadde mistet en tvilling(både min oldemor og mormor er tvillinger)
Plommesekken var visst veldig fin:hilarious: Og fikk høre hjertelyden til h*n lille skatten vår:sad010:love017 Tilbake til ny ultralyd den 02.05:Heartpink
download.jpeg.jpg

Lørdag morgen når jeg skulle tisse var doen full av blod og spottet mørkt siden:sorry:Alt bra med lille i magen, og er 6+4, akkurat som jeg selv har beregnet :love017 Jeg ble så overrasket og paff, for var så innstilt på at det hadde gått galt:oops:Da jeg har vært mindre kvalm etter blødningen. Gyn fant ingenting galt. Livmorhalsen så fin ut, og var ingen pågående blødning som han kunne se?! Så kunne hende jeg hadde mistet en tvilling(både min oldemor og mormor er tvillinger)
Plommesekken var visst veldig fin:hilarious: Og fikk høre hjertelyden til h*n lille skatten vår:sad010:love017 Tilbake til ny ultralyd den 02.05:Heartpink
Vis vedlegget 403065
Jeg er så glad for at det har gått bra❤️ jeg var så bekymret for deg :( men se her❤️ perfekt liten mums❤️❤️ gratulerer

Jeg er så glad for at det har gått bra❤️ jeg var så bekymret for deg :( men se her❤️ perfekt liten mums❤️❤️ gratulerer

Takk, du er så snill og god atte❤️ Jeg trodde jeg hadde mistet lille, og at den evt var død inni der:-/ Så er så overrasket over at jeg fortsatt er gravid :sad010 :Heartred Veldig lettet og glad:love017

Åh, så godt å høre! :Heartred Gratulerer!
Har fulgt med i dagboka di, og håpet så det skulle gå bra!

Takk❤️ Koselig du følger med inne i dagboka mi også❤️❤️❤️ Er så lettet over at det gikk bra❤️

Jeg er så utrolig glad på dine vegne, og så glad for at vi får fortsette å ha deg med her inne hos oss ❤️

Takk, for det kjære du❤️ Jeg er så glad og takknemlig for at jeg fortsatt får lov å være her inne sammen med dere:santa:Heartred:sad010:greet008

Back
Topp