Tul idag

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Idag skal jeg på TUL kl 11. Har gruet meg i hele går og nå stod jeg opp og fikk se brun utflod på papiret... Er på randen til å gråte. Hos meg så betyr blødning å miste. Aldri blødd om det ikke var noe galt. Nå er jeg livredd for å se hva som er på ul-apparatet. :(
Er glad for at jeg skal på ul eller så hadde jeg nok gått av skaftet.

Dette går nok bra ❤️ krysser fingrene for deg! Masse lykke til ❤️❤️❤️

Idag skal jeg på TUL kl 11. Har gruet meg i hele går og nå stod jeg opp og fikk se brun utflod på papiret... Er på randen til å gråte. Hos meg så betyr blødning å miste. Aldri blødd om det ikke var noe galt. Nå er jeg livredd for å se hva som er på ul-apparatet. :(
Er glad for at jeg skal på ul eller så hadde jeg nok gått av skaftet.
Dette går bra skal du se , jeg har dette ofte og alt er bra :Heartred lykke til så gleder vi oss til å se bilde fra ul :wav

Lykke til, krysser fingrene for at alt står bra til med deg og spiren :Heartred

Det gikk ikke bra :( Legen fant ikke noe bankende hjerte og det så ikke ut som om det hadde utviklet seg siden slutten av uke 7. (9+1 idag)
Så magefølelsen min var rett, jeg hadde veldig milde symptomer også så jeg hadde en anelse om at dette ikke gikk veien. Så nå er jeg altså oppe i 2 sa og 1 ma siden april. Fatter ikke hvordan det er mulig... Hun sa at neste gang skulle jeg få ul i uke 6 eller 7 så det setter jeg stor pris på.
Føler meg boss og hater tanken på å måtte begynne helt på nytt igjen...
Uansett, takk for tiden her inne. Og lykke til ❤️

Det gikk ikke bra :( Legen fant ikke noe bankende hjerte og det så ikke ut som om det hadde utviklet seg siden slutten av uke 7. (9+1 idag)
Så magefølelsen min var rett, jeg hadde veldig milde symptomer også så jeg hadde en anelse om at dette ikke gikk veien. Så nå er jeg altså oppe i 2 sa og 1 ma siden april. Fatter ikke hvordan det er mulig... Hun sa at neste gang skulle jeg få ul i uke 6 eller 7 så det setter jeg stor pris på.
Æsj! Dette var skikkelig trist å lese..Føler veldig med deg. Det er en ubeskrivelig følelse :( Får du cytotec eller blir det utskrapning?

Å nei, så forferdelig vondt :( du burde vel få mer utredning nå? Mtp 2 SA og en MA?

Sender deg varme tanker og lykke til i tiden som kommer ❤️❤️❤️

Æsj! Dette var skikkelig trist å lese..Føler veldig med deg. Det er en ubeskrivelig følelse :( Får du cytotec eller blir det utskrapning?

Takk❤️ Ja, det føles så meningsløst..
Jeg fikk valget så jeg sa jeg ville se om kroppen ordnet opp først. Kunne jo virke som om kroppen tok hintet med tanke på blødningen idag.

Uff dette var leit å lese ❤ Sender deg masse gode og varme tanker, ta vare på dere selv :sorry:❤❤

Takk❤️ Ja, det føles så meningsløst..
Jeg fikk valget så jeg sa jeg ville se om kroppen ordnet opp først. Kunne jo virke som om kroppen tok hintet med tanke på blødningen idag.
Det er jo alltid det beste når kroppen ordner opp selv. Håper for din del at det skjer fort! Har du fått tilbud om støttemedisiner? Jeg har gått til privat gyn og han var veldig klar for å skrive ut omtrent hva jeg ville når jeg kommer til dpo land. Har en SA og BO bak meg og kommer til å klamre meg til alt han tilbyr. Det kan jo være et alternativ istedet for en omfattende utredning som ender i at "alt er i orden". :Heartred

Dette var trist å lese :( håper spiren sitter helt til mål neste gang :Heartred

Back
Topp