TUL idag!

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Da skal jeg på TUL idag. Tror jeg er 13+3. Føles som det har vært en evighet å vente, men endelig er dagen her. Jeg både gruer og gleder meg. Fikk ikke sove så mye i går natt. Håper alt er bra med den lille!

Hvordan står det til med dere andre? Noen som skal ha eller har hatt TUL mellom 12-14?

Da skal jeg på TUL idag. Tror jeg er 13+3. Føles som det har vært en evighet å vente, men endelig er dagen her. Jeg både gruer og gleder meg. Fikk ikke sove så mye i går natt. Håper alt er bra med den lille!

Hvordan står det til med dere andre? Noen som skal ha eller har hatt TUL mellom 12-14?
Lykke til!:) Når har du time i dag? Skriv gjerne en oppdatering! Jeg har tul på lørdag, er da 11+4uker.

Lykke til! Jeg var i går, 10+0, det er altså så fint når alt står bra til. Sist svangerskap var jeg i uke 12 og det var enda morsommere siden fosteret er større og du ser mer. Fikk et hint om kjønn på tul sist som viste seg å stemme :)

Har TUL neste fredag, er da 12+1.

Er mest spent på å se om det er liv, selvom jeg tydelig merker på kroppen at jeg er gravid da jeg er kvalm 24/7.

Hadde TUL 10+4. Legger ved resultatet! Er 11+3 nå :D

Vedlegg

• Snapchat-1485066768.jpg
    Snapchat-1485066768.jpg
    20,3 KB · Visninger: 46
Har sett babyen 7+3, 9+3, 11+3 og 13+3. Skal på privat ul neste tirsdag, da er jeg 15+3

Da har vi vært der og alt var bra! Overlykkelig! Var hos Lundring og han er kjempeflink og grundig. Følte meg virkelig trygg. Vi fikk også vite kjønn med 90-95 % sikkerhet sa han, men måten han sa det på gjør at jeg nesten er helt sikker! Virket ikke som han egentlig var i tvil men måtte si noe i tilfelle. Nå skal jeg slappe mer av og håper jeg kan nyte graviditeten mer. Puster lettet ut! Og takk til alle for fine lykkeønskinger :Heartred

Så herlig! Hvilket kjønn ser det ut til å bli? :)

Vi skal på TUL i neste uke :D Da er jeg 14+1. Håper på å få vite kjønn! Var også på TUL i uke 10 bare for å få litt ro i sjela:angelic:

Back
Topp