TUL idag

Mammsen3

Flørter med forumet
Var på tul idag, 10+5. Alt så helt fint ut og hjertet slo. Tok ingen målinger og skikkelig sjekk, var bare en rask ul for å sjekke om det var liv.

Han sa jo at alt så fint ut, men hørt at noen har sett en sprellende baby. Men vår car helt rolig og lå liksom bare der [emoji85] å da ble jo jeg bekymra med en gang selvfølgelig [emoji23]

Så spm er da, andre som har vært i uke 10 og hadde en veldig rolig og ikkesprellende baby?[emoji85]

Hønemor.....

Når jeg var i uke 9(+) så lå den helt rolig, når jeg var i uke 12 var det litt mer action [emoji4]kanskje den sov:) alltid deilig å høre at alt ser bra ut:) God jul [emoji4]

Jeg var på ultralyd 10+1 sist svangerskap og 10+5 nå i går. Med storesøster var det mye liv, hun tok salto og hikka og vifta med armer og ben i ett sett. Gynokologen måtte måle flere ganger fordi hun ikke rå et sekund i ro :p

I går så vi en liten rolig bamsemums og gynokologen kommenterte at det var helt tilfeldig om de er aktive eller ikke på ultralydtidspunktet. Ingenting å bekymre seg for :)

Jeg husker ikke faktisk. Men jeg skal i morgen og er da 11+0.
Skal bli artig å se om det er rolig da eller mye liv. Har vært rundt uke 12 de foregående gangene og da har jordmor presset på magen får å få liv i lille, får å måle evt..
Det høres helt normalt ut at de ligger stille
God jul

Jeg var på onsdag 12+3 og det var ikke så mye liv i vesle:hilarious: blei litt engstelig da jeg ikke aner hva som er normalt. Den fløyt litt rundt i starten, men lå nesten helt rolig resten. Han jeg var hos synes babyen var helt super da den lå akkuratt riktig for alt av mål som skulle taes og ting som skulle sjekkes:p

Min lå helt stille i uke 11+6. Jeg spurte om den var lam til slutt :o men det var helt vanlig at den lå helt stille en stund. Plutselig var det full action :-)

Min lå helt stille i uke 11+6. Jeg spurte om den var lam til slutt :o men det var helt vanlig at den lå helt stille en stund. Plutselig var det full action :-)
Okei:-) så godt å høre. Min ul varte sikkert Max 3min. Så ikke lenge nok til at lille ville bevege seg [emoji85]

Sniker fra august; i mitt forrige svangerskap var jeg på tul i uke 12 - og babyen lå helt stille! Legen måtte dytte "hardt" i magen med ultralyd-instrumentet for å få et beskjedent vink fra den lille. Men alt var ok, og gutten er frisk og fin :)

Sniker.
For å konkludere noe ang. babyens aktivitetsnivå, skal undersøkelsen vare minst 20 minutter :)

Back
Topp