Tul idag :)

Spireimagen2018

Glad i forumet
Junilykke2018
Var på tul i dag, og er 9+2 på vei :) hjertet slo, og ellers så sa de ikke noe spesielt. Det var utvendig ul, jeg syntes jeg så noe som lignet armer, bein og navlestreng. Veldig rart å se at det vokser inni meg uten at man kan kjenne noe selv enda :) jeg fikk foreløpig termin 5.618, men når jeg la inn det på appen så står det at jeg er 9+5.. hmm, hvordan kan det være så forskjell? Lille ble målt til både 23 og 25 mm, hun tok utgangspunkt i 23mm.

Ville bare dele nyheten med noen, er så lettelse å være ferdig og ha ha sett at det vokser og at hjertet slo [emoji173]️
50dd60ec7ee4342d850efddff5b4a89d.jpg

Var på tul i dag, og er 9+2 på vei :) hjertet slo, og ellers så sa de ikke noe spesielt. Det var utvendig ul, jeg syntes jeg så noe som lignet armer, bein og navlestreng. Veldig rart å se at det vokser inni meg uten at man kan kjenne noe selv enda :) jeg fikk foreløpig termin 5.618, men når jeg la inn det på appen så står det at jeg er 9+5.. hmm, hvordan kan det være så forskjell? Lille ble målt til både 23 og 25 mm, hun tok utgangspunkt i 23mm.

Ville bare dele nyheten med noen, er så lettelse å være ferdig og ha ha sett at det vokser og at hjertet slo [emoji173]️
50dd60ec7ee4342d850efddff5b4a89d.jpg

Så herlig! <3 Fantastisk at alt så bra ut <3

Så herlig :D 9+5 eller 2 er ikke store forskjellen, de vokser så i rykk og napp nå at det er ikke rart :)

Fantastisk<3

Kan maskinen telle svangerskap som 40+0?

Noen teller 40+2 og noen 40+3 her i landet. Litt avhengig av hvem du spør. =)

Artig :) kanskje det er lettere å finne termindato senere når det er tid for oul?:)

Åå se på den da [emoji7] Herlig, gleder meg så til min ul [emoji173]

Så herlig [emoji173]️

Jeg fikk foreløpig termin 31.05 når jeg var 8+5. Alle appene mine sier 3.06. Noe. De teller litt forskjellig!

Back
Topp