TUL idag

Mandel24

Blir kjent med forumet
Vært på tul idag og der var det 1 stk frisk lita reke med foreløpig regna termin den 18 januar :D hihi! Såå letta å glad nå etter at jeg i forrige uke begynte å blø pittelitt. Vet at der er normalt men man blir redd uansett..

Det ble også tatt opp hva jeg kan spise og ikke. Det som det ble snakka mest om er dette med spekemat som det er en del hysteria rundt. Legen/jordmor som jeg var hos ga grønt lys for spekemat, norsk spekemat. Hun spiste selv dette under sitt svangerskap. Så det er veldig greit å vite :-)

Så morro :) Gratulerer så mye :) Jeg er nok av den hysteriske typen som kommer til å holde meg unna spekemat, selv den som er norsk :) Mest for å ha ro i sjelen :P

Gratulerer!! Savner spekemat, så det må jeg si frister!
Ja enig! Tror nok at jeg kommer til å spise litt bare får å få smaken :p Men tror ikke at jeg kommer til å spise meg mett på det akkurat. Men godt å vite at det ikke er noe farlig for foster å spise det som er i fra Norge :-)

Åååh.. Glede :D så gøy!!

Ble litt glad jeg nå, har sett på spekemat i kjøleskapet nå i flere dager. Svigerfar hadde med til meg for han viste jo seff ikke at jeg ikke sku ha sånt ;) nå kan jeg smake litt i det minste :D

Back
Topp