Tul idaaag

Ms.ink

Forelsket i forumet
Tidlig ul idag kl 14. Er 7+6 :)
Kjenner meg livredd! Er så redd for at hjertet ikke slår at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..
Er lite av det jeg føler nå som er glede og at det skal bli spennende. :/
Bare redsel og at jeg gruer meg. Ikke liker jeg å ligge å skreve for fremmede heller :p
Sambo bare gleder seg han, heldiggrisen :p

Tidlig ul idag kl 14. Er 7+6 :)
Kjenner meg livredd! Er så redd for at hjertet ikke slår at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..
Er lite av det jeg føler nå som er glede og at det skal bli spennende. :/
Bare redsel og at jeg gruer meg. Ikke liker jeg å ligge å skreve for fremmede heller :p
Sambo bare gleder seg han, heldiggrisen :p
Lykke til i dag!! Spent på oppdatering:) har hatt en MA selv så vet hvordan det er! Jeg har ultralyd på onsd og gru gleder meg selv!

Lykke til ❤ Det går nok helt fint! :)

Samme her. Ul kl. 14.00:) Gruer meg som bare det! Masse lykke til:) Krysser fingre for gode nyheter!

Lykke til i dag!! Spent på oppdatering:) har hatt en MA selv så vet hvordan det er! Jeg har ultralyd på onsd og gru gleder meg selv!
Tusen takk :)
Ja, hadde en MA ifjor, og det var et så sjokk på tul, hadde ikke sett noe sånt for meg og bare gleda meg. Har det enda friskt i minnet og syns det er bedre å være litt negativ nå og slippe å bli skuffa :)

Samme her. Ul kl. 14.00:) Gruer meg som bare det! Masse lykke til:) Krysser fingre for gode nyheter!
Satser på at det går knall for oss :D
Du må oppdatere du også når du er ferdig :)
Hvor langt på vei er du?
Godt at det er flere fra forumet som har samme dag og samme tid som meg, føler meg ikke så ensom da :D
Lykke til du også!

Tusen takk :)
Ja, hadde en MA ifjor, og det var et så sjokk på tul, hadde ikke sett noe sånt for meg og bare gleda meg. Har det enda friskt i minnet og syns det er bedre å være litt negativ nå og slippe å bli skuffa :)
Akkurat samme strategi jeg bruker denne gangen! Å være litt negativ til jeg får en bekreftelse på at alt ser bra ut! Har en bedre magefølelse denne gang da, så håper det stemmer!

Akkurat samme strategi jeg bruker denne gangen! Å være litt negativ til jeg får en bekreftelse på at alt ser bra ut! Har en bedre magefølelse denne gang da, så håper det stemmer!
Godt vi er flere med samme strategi :) sambo syns jeg er alt for negativ men det får så være :p
Bra du har god magefølelse :D har det denne gangen jeg også, ikke noe blod eller brun utflod som jeg hadde mye av sist så tar det som et lykketegn.
Det vil jo helst gå bra! :)

• Liker
Reactions: TVA
Hvordan har det gått med dere?

Back
Topp