TUL i Trondheim

Montessoripedagog

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❄️ Januargull 2023 ❄️
Noen som har erfaring med TUL i Trondheim(sområdet)?
Noen steder dere har vørt fornøyd med, eller ikke fornøyd?
Og hva med pris? Føler 1750 er dyyyrt (særlig når jeg gjerne skulle hatt UL både veldig tidlig og i uke 12.)

Og hva med pris? Føler 1750 er dyyyrt (særlig når jeg gjerne skulle hatt UL både veldig tidlig og i uke 12.)
Jeg skal ta tidlig ul på Freyja i Trondheim, 1100,- for 30 min :) Men ingen erfaringer med de fra før..så er spent på dette.

Sniker, jeg er veldig fornøyd med Sentrum Gynekologi og Stig Pedersen:D

Jeg var på House of Femme og var fornøyd der :) de hadde en pakkepris på rundt 2500kr for to ultralyder i svangerskapet, var i uke 6 og 11.

Jeg skal ta tidlig ul på Freyja i Trondheim, 1100,- for 30 min :) Men ingen erfaringer med de fra før..så er spent på dette.
Du må gjerne gi et pip når du har vært der. Lurer mest på om det er enkelt å finne frem (og om du er fornøyd selvfølgelig.)

Åå:( men hvordan var det med tul i uke 6? Fikk du sett noe?:rolleyes:
Tja ikke mye :p Jeg dro når jeg var 6+4 (i følge el, 7+0 i følge sist mens) det er jo bare en liten klump med hjerteslag, men det var alt jeg hadde håpet på å se, hjerteslag, plassering i livmoren og riktig størrelse. Det innfridde jo mine forventninger :) var veldig nervøs for MA denne gangen så ville ha bekreftelse på at det var liv. Forrige gang dro jeg i uke 8-9 og da ser man mye mer å se :)

Du må gjerne gi et pip når du har vært der. Lurer mest på om det er enkelt å finne frem (og om du er fornøyd selvfølgelig.)
Ja, var der i helgen som var. Var 5+4 da, og fikk se hjerteslag, plommesekk med fosteranlegg og plassering. Synes de var veldig flinke og behagelige ansatte der, så er veldig fornøyd. Fikk prata om litt før, under og etter om alle tanker og bekymringer jeg kom med:)

Ja, var der i helgen som var. Var 5+4 da, og fikk se hjerteslag, plommesekk med fosteranlegg og plassering. Synes de var veldig flinke og behagelige ansatte der, så er veldig fornøyd. Fikk prata om litt før, under og etter om alle tanker og bekymringer jeg kom med:)
Var det enkelt å finne i frem inne i riktig bygg? (Hilsen frøken nervøs-for-alt)
Plassering, snakker vi da om plassering i livmoren?
Så godt å høre at du er fornøyd:D

Var det enkelt å finne i frem inne i riktig bygg? (Hilsen frøken nervøs-for-alt)
Plassering, snakker vi da om plassering i livmoren?
Så godt å høre at du er fornøyd:D
Ja, de er under ombygging så fikk melding på morgenen om at de som har time må sende melding når de er utenfor også blir man hentet :)

Ja, plassering i livmoren. Sjekker først eggstokker, livmortapp og alt inni der også fikk jeg forklaring på alle delene vi så. Veldig spennende:pompus:

Back
Topp