TUL i morgen og veldig nervøs

Hellepelle

Bli kjent med forumet
Trenger bare å lufte tankene litt. Skal på tul i morgen 7+2 og gruer meg veldig. Er redd for at de ikke finner noe liv der inne. Panikken min er MA, og jeg har nok lest litt for mye på google om akkurat dette. Jeg har ikke hatt voldsomme symptomer, bare trøtthet, ømme bryster og i forrigårs kom en mild kvalme som stort sett har vedvart siden. Jeg er redd for ar de beskjedne symptomene jeg har tilsier at det har skjedd en MA, og at en MA er grunnen til at symptomene mine ikke blir sterkere. Noen som har opplevd milde/lite symptomer der alt viste seg å være fint på tul?

Jeg hadde ingen nevneverdige symptomer med førstemann, men på tul i uke 7 var det likevel liv ❤ Det er like vanlig å ikke ha symptomer som det er å ha symptomer. Skjønner at du er stressa, men dette kan like gjerne gå bra ❤

Trenger bare å lufte tankene litt. Skal på tul i morgen 7+2 og gruer meg veldig. Er redd for at de ikke finner noe liv der inne. Panikken min er MA, og jeg har nok lest litt for mye på google om akkurat dette. Jeg har ikke hatt voldsomme symptomer, bare trøtthet, ømme bryster og i forrigårs kom en mild kvalme som stort sett har vedvart siden. Jeg er redd for ar de beskjedne symptomene jeg har tilsier at det har skjedd en MA, og at en MA er grunnen til at symptomene mine ikke blir sterkere. Noen som har opplevd milde/lite symptomer der alt viste seg å være fint på tul?
Har en toåring jeg hadde akkurat de samme symptomene som deg med, kun trøtt og ømme pupper, er nå 8+1, kun trøtt og ømme pupper :joyful:

Hadde lite symptomer OG blødninger. Men er nå 18+0, og har sett liv på UL fleeere ganger. :)

Lykke til!

Hadde selv ingen spesielle symptomer når jeg hadde TUL i uke 7+1, annet enn det som føltes som mensmurringer og stikkinger i magen, men der var det jammen liv :love7
Ingen symptomer og mange symptomer er begge like vanlig, men vi hører gjerne mer om alle symptomene enn vi gjør om de som ikke har noen. For min del kom symptomene for fullt et par uker etter TUL.

Lykke til! :Heartpink

Var sikker på MA og BO, men det viste seg at alt var bra :Heartpink

Hvordan gikk det? ☺️

Back
Topp