TUL i dag..

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Og hun fant så og si ingenting. Jeg har en livmor som strekker seg rart bakover, så var håpløst å se skikkelig. Alt hun kunne se var en liten fostersekk og noe hun trodde var konturene av plommesekken. Som hun sa: i teorien skulle det gå an å se noe nå, men det er ikke alltid det stemmer i praksis. Har tatt hcg prøve, skal ta ny på mandag, og ny ultralyd 18.august.. Var ikke akkurat dette jeg trengte nå kjenner jeg. Men får prøve å holde motet oppe. Hun sa hun ville gitt klar beskjed hvis det ikke var håp, og det gjorde hun jo ikke..
 
Sender deg en god klem :Heartred Jeg var på tul igår, mener vi er like langt? 6+1 idag? Gyn sa først at det var fosteranlegg der og plommesekk, før hun dytter litt til og sier " der er det et bankende hjerte " . :HeartredHun sa også at det var akuratt på nippet til å se det vi så igår. Her hadde bønna festa seg litt ned i livmoren, var mulig derfor vi så et bankende hjerte. Krysser fingrene for deg til neste UL!
 
Takk for svar. Er ikke veldig optimistisk nå kjenner jeg. Jeg tar meg en liten pause fra forumet noen dager. Kjenner jeg er nødt til å distansere meg litt. Skal prøve å oppdatere når jeg får svar på hcg prøvene.
 
God klem til deg, håper du går positive svar <3
 
Her er forøvrig bildet jeg fikk. Jeg håper i det lengste at det er kvaliteten på utstyret, og livmorplasseringen min som gjorde at hun ikke fant noe. Det lille hull rommet i midten av bildet, med krysset for de som ser, skal visst være fostersekken.
IMG_20200806_200530.jpg
 
Sender deg mange varme klemmer :Heartred Ta tiden du trenger, vi tenker på deg.
 
Sniker. Jeg var vell 6 uker på vei da jeg var på tul til legen første gang her og han så ikke noe som lignet liv. Måtte vente 2 eller 3 uke for så å komme tilbake å da så vi en liten bamsemums ❤️ Krysser fingrene
 
Liten oppdatering, selv om jeg ikke er så mye klokere..

Hcg prøvene på tirsdag viste 11000. Var da 6+2.

I dag viste den 24000. 6+6.

Det er ikke doblingen som jeg hadde håpet på. Gynekologen ville derimot ikke la meg tenke negativt, og mente det ikke trengte å være en indikasjon på at noe var galt, siden det var snakk om så høye tall. Så nå må jeg smøre meg med tålmodighet frem til neste ultralyd time som er 18 aug. Det blir 8 lange dager er jeg redd..
 
KScreenshot_20200810_171014.jpgkom over denne. Ikke sikkert økningen er så galt allikevel?
 
KVis vedlegget 332876kom over denne. Ikke sikkert økningen er så galt allikevel?
Sniker litt fra februar. Din stigning er heeelt perfekt! Da tror ikke jeg du skal bekymre deg for noe mer inntil motsatte er bevist! Har du ikke vondt og blør ikke, så slår deg til ro med disse fantastiske verdiene!
 
Sniker litt fra februar. Din stigning er heeelt perfekt! Da tror ikke jeg du skal bekymre deg for noe mer inntil motsatte er bevist! Har du ikke vondt og blør ikke, så slår deg til ro med disse fantastiske verdiene!
Takk! Det trengte jeg å høre.
 
Tok hcg når jeg var 4+5 og 5+0. Var 973 og 1609, noe jeg synes var skrekkelig lite betryggende, så føler med deg. Legen skrev at det var upåfallende økning da, så har egentlig bare lagt det litt fra meg enn så lenge. Skal på tul på torsdag, så da kan jeg si mer om det ser bra ut med de tallene eller ei :confused:
 
Back
Topp