Lykke27 Betatt av forumet Septemberlykke 2021 23 Sep 2019 #1 Åå så kjekt å se et bankende hjerte i dag !! Ble estimert til 7+5 Gleder meg sånn til å treffe deg i mai
Åå så kjekt å se et bankende hjerte i dag !! Ble estimert til 7+5 Gleder meg sånn til å treffe deg i mai
tuttii Andre møte med forumet 23 Sep 2019 #3 Åh så gøy!! Hvor langt trodde du du var, vs 7+5? Gleder meg til jeg skal
Lykke27 Betatt av forumet Septemberlykke 2021 23 Sep 2019 #4 tuttii skrev: Åh så gøy!! Hvor langt trodde du du var, vs 7+5? Gleder meg til jeg skal Klikk for å utvide … Ikke så veldig stor forskjell, tippet jeg var rundt 7+3 Ja det forstår jeg, det var en magisk opplevelse. Hvor tid skal du på ultralyd?
tuttii skrev: Åh så gøy!! Hvor langt trodde du du var, vs 7+5? Gleder meg til jeg skal Klikk for å utvide … Ikke så veldig stor forskjell, tippet jeg var rundt 7+3 Ja det forstår jeg, det var en magisk opplevelse. Hvor tid skal du på ultralyd?
Lilutta Gift med forumet Oktoberlykke2020❤ 23 Sep 2019 #5 Så herlig Jeg er 7+4 i dag og skal ikke på tul før jeg er 12+0, føles som en evighet til
Moderator Astrid Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 24 Sep 2019 #9 Gratulerer så mye! Så herlig å se den bittelille.. Tenk hvor fantastisk!