Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jo det.. vi var jo aktivt prøver så her skjedde ingenting uten å bli ført opp i en appHerlig! Er det ikke ganske store feilmarginer på målingene så tidlig?

Det banket så fint i et lite hjerte i en 9 mm liten klump
.. ble flyttet en uke frem så er brått 7+6
Så nå lurer jeg litt på hvem foreldrene er fordi det er faktisk helt umulig at det kan være oss![]()
Litt rart hun sier 7+6 når det var målt til 9 mm, for jeg ble satt til 7+1 når målingen var 1 cmDet banket så fint i et lite hjerte i en 9 mm liten klump
.. ble flyttet en uke frem så er brått 7+6
Så nå lurer jeg litt på hvem foreldrene er fordi det er faktisk helt umulig at det kan være oss![]()
Ho var et kapittel for seg selv..Litt rart hun sier 7+6 når det var målt til 9 mm, for jeg ble satt til 7+1 når målingen var 1 cm![]()
![]()

Ho var et kapittel for seg selv..
Først ble vi sendt inn til henne av kontordamen.. jordmor kastet oss tvert ut fordi vi ikke hadde tatt av skoene!
Inn igjen og da fikk mannen høre det for han tok ikke av seg luen (stakarn tok den jo av da).. etter det fikk han en ny verbal runde fordi han hadde satt seg i den røde mamma-stolen... Hans plass var i den grønne pappa-stolen... det burde han jo bare forstått!
Så ja.. har jo vært på ul før så kjente igjen et bankende hjerte.. utover det tenker jeg vi ikke vektlegger mer så mye!![]()

Ho var et kapittel for seg selv..
Først ble vi sendt inn til henne av kontordamen.. jordmor kastet oss tvert ut fordi vi ikke hadde tatt av skoene!
Inn igjen og da fikk mannen høre det for han tok ikke av seg luen (stakarn tok den jo av da).. etter det fikk han en ny verbal runde fordi han hadde satt seg i den røde mamma-stolen... Hans plass var i den grønne pappa-stolen... det burde han jo bare forstått!
Så ja.. har jo vært på ul før så kjente igjen et bankende hjerte.. utover det tenker jeg vi ikke vektlegger mer så mye!![]()