TUL i dag

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
De siste dagene har jeg blitt litt likegyldig til graviditeten. Tror det er for å beskytte meg selv for evt dårlige nyheter i dag. Ultralyden er kl 14. Håper å kunne gire meg litt mer opp hvis det er gode nyheter. 7+4.

De siste dagene har jeg blitt litt likegyldig til graviditeten. Tror det er for å beskytte meg selv for evt dårlige nyheter i dag. Ultralyden er kl 14. Håper å kunne gire meg litt mer opp hvis det er gode nyheter. 7+4.
Masse lykke til :-)

Det er nok derfor du føler sånn ja, kjenner meg igjen i det :) Lykke til! Spent på å høre resultatet.

Lykke til!! Så koselig å se det lille hjertet slå :Heartred etter idag vil du nok føle det helt annerledes!

Lykke til! :Heartred

9DE1B8D0-C6D3-4F4A-AD58-6915D93355F7.jpeg BB617394-17DF-402D-A9C5-D541ACBC1B50.jpeg Tusen takk alle sammen:) Det har gått fint. Et friskt foster:)

Lengden var 0,91 cm så hun justerte fra 7+4 til 6+6, men termindatoen ble bare flyttet to dager. Appene jeg bruker spiller ikke på lag med det.. noen som forstår?

Last edited:
Lykke til[emoji169]

Back
Topp