TUL i dag..

Masse lykketil går nok sikkert kjempebra! :-) Skal til ultralyd selv idag da jeg har skikkelig angst for at noe er galt..

lykke til, går nok bra :) Vi var og for en par dager siden og var rånervøse, men alt så supert ut og vi fikk senka skuldrene masse etter timen :)

Ja, veldig godt, har liksom ikke klart å stole på at jeg er ordentlig gravid, forberedt meg på alle slags skrekkscenarier, så godt å se en liten som tok salto inni der :)

Jeg tror også at det går galt her men prøver å trøste meg med slike tråder som dette :) så en fin liten baby for fire uker siden men klarer ikke senke skuldrene uansett hvor hardu jeg prøver :p

Jeg tror også at det går galt her men prøver å trøste meg med slike tråder som dette :) så en fin liten baby for fire uker siden men klarer ikke senke skuldrene uansett hvor hardu jeg prøver :p
Hvor langt er du på vei? Rart at hormonene våre kan påvirke oss så mye at vi bekymrer oss så mye.. Har du sett baby for 4 uker siden og ikke hatt magekramper og blødning, så er det egentlig ekstremt liten sjanse for at noe har skjedd, heldigvis :)

Back
Topp