Millajenta,venter nr3.
Flørter med forumet
Kjempe spent og nervøs i dag, håper virkelig alt er bra med den lille :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til til deg ogsåMasse lykketil går nok sikkert kjempebra! Skal til ultralyd selv idag da jeg har skikkelig angst for at noe er galt..
Så kjekt gratulerer!Puh, der var det en sprell levende baby, så det var en stor lettelse.. Svever på en liten sky i dag <3
Så gøy Gratulerer! Blir en god helg daPuh, der var det en sprell levende baby, så det var en stor lettelse.. Svever på en liten sky i dag <3
Puh, der var det en sprell levende baby, så det var en stor lettelse.. Svever på en liten sky i dag <3
Åssen har det gått med deg i dag?Masse lykketil går nok sikkert kjempebra! Skal til ultralyd selv idag da jeg har skikkelig angst for at noe er galt..
Åhh det gikk kjempe bra idag! Er så forelska! enn hvordan gikk det med deg?Åssen har det gått med deg i dag?
Hvor langt er du på vei? Rart at hormonene våre kan påvirke oss så mye at vi bekymrer oss så mye.. Har du sett baby for 4 uker siden og ikke hatt magekramper og blødning, så er det egentlig ekstremt liten sjanse for at noe har skjedd, heldigvisJeg tror også at det går galt her men prøver å trøste meg med slike tråder som dette så en fin liten baby for fire uker siden men klarer ikke senke skuldrene uansett hvor hardu jeg prøver
Det gikk veldig bra! Var en sprelsk liten en inni magenÅhh det gikk kjempe bra idag! Er så forelska! enn hvordan gikk det med deg?