TUL i dag og små blødninger

Junepie

Betatt av forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows 2022
Uke 9+0 i dag og skal på TUL, når jeg var på do i dag tidlig kom det litt blod på papiret :arghh:
Kjenner dette kommer til å bli en lang dag fram til timen min 14:30 :sorry:
Håper det bare det ikke er en ny SA eller MA, var så klar for ting skulle gå bra denne gangen :smiley-angelic001

Så lenge det ikke er koagler og smerter, prøv å puste med magen :Heartbigred slimhinnene er skjøre, og det skal ikke så mye til for at man blør litt :Heartred men jeg forstår frykten din! Godt at det er tul i dag så du slipper å vente til over helga :)
Krysser fingrene for at alt er som det skal! :Heartpink Lykke til!:Heartbigred

Håper det kun er en ufarlig liten blødning:Heartred Veldig vanlig å ha skjøre slimhinner som gravid, så fort gjort at et lite blodkar ryker.

Nei dessverre gikk det ikke vår vei denne gangen. Ikke hatt noe mer blødning, men dem fant ikke noe liv på UL :smiley-angry017 Lykke til videre med dere alle sammen, takk for denne gang :signs003

Nei dessverre gikk det ikke vår vei denne gangen. Ikke hatt noe mer blødning, men dem fant ikke noe liv på UL :smiley-angry017 Lykke til videre med dere alle sammen, takk for denne gang :signs003

Ånei:(
Krysser alt for at den sitter neste gang<3

Ånei, noe så trist :smiley-angry017 :Heartbigred

Så utrolig trist og urettferdig:sad010

Sender en varm klem <3

Back
Topp