TUL i dag - nervøs

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
Skal på tul i dag om bare noen timer. Er 9+5. Håper sååå alt står bra til! Opplevelsen fra august der tul ikke vist noe liv, henger sååå i, og jeg er livredd for å få samme beskjed igjen. Blødde jo litt forrige helg, og synes liksom ikke jeg har så sterke symptomer lenger....
Ikke kunne mannen være med i dag heller, så må dra alene. Så nervøs!! :(

Masse lykke til! I de fleste tilfeller går det jo bra, så du får prøve å senke skuldrene selv om det sikkert ikke er så lett.

Masse lykke til! I de fleste tilfeller går det jo bra, så du får prøve å senke skuldrene selv om det sikkert ikke er så lett.

Signerer :)
Av erfaring vet jeg veldig godt at blod ikke betyr at en mister. Jeg har en 13 åring som er bevis på det. Jeg har blødd inni mellom denne gang også. Og er jo selvsagt smånervøs, men prøver og si at dette går bra. Så lenge jeg ikke har smerter,eller at det kommer klumper.
Slipper nok ikke helt frykten før TUL på tirsdag går bra. Liker ikke tanken på at jeg må gå alene jeg heller. MEN dette skal vi klare, og vi skal få hjertene på de vellskapte babyene våre slå sterke og friske :D :p

LYKKE TIL DETTE GÅR SÅ BRA!!!!

Mannen prøver å se det positive i alle situasjoner da, så han sa at hvis det hadde gått dårlig nå og så kunne jeg bruke hele helgen i boblebadet mens jeg drakk rødvin og spiste spekeskinke :P haha. Må jo le litt av det. Galgenhumor :P

Masse lykke til i dag.Håper du slipper å spise spekeskinke på leeenge enda :-) Kjenner frykten selv når symptomene svinger.

Masse lykke til :Heartred det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra! :love7 Jeg selv var igår, 9+2 å gruet meg skikkelig da jeg egentlig ikke har hatt noe særlig graviditetstegn.. men alt gikk kjempe bra :cheers

Sitter på venterommet og biter negler nå. :nailbiting: Må tisse, men tissa for fem minutter siden. Bare nervøs.

Så bra det var gode nyheter. :Heartred

Gratulerer til deg også!!:Heartred det ble en nervøs og spennende dag for oss i dag:joyful: masse lykke til, blir koselig å følge deg!

Back
Topp