Tul i dag! [emoji3]

RosaPosa

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Vi har vært på tul i dag, 7+1. Der fikk vi sett et levende lite vesen [emoji7] Gynekolog mente på jeg var et par dager lengre på vei, men det får vi vel se på oul. Utrulig koselig å få med seg bilder hjem, og vite at alt er bra nå. Så da håper vi at alt holder seg til mai [emoji1431][emoji847] Er jo ikke mange ukene til magen vil komme litt frem heller [emoji4]

Så kjekt! [emoji4] Jeg fikk bilde meg hjem jeg også i dag! Lykkefølelse [emoji177]

Så fantastisk [emoji173]️ gratulerer! Jeg skal også når jeg er 7+1, lurer veldig på hvordan det vil se ut da. Har du lyst å dele bilde? [emoji5]

Så herlig, gratulerer! [emoji4] Vi var også i dag, 8+3, og alt var helt perfekt etter boka [emoji7]

Ååå herlig :Heartred

Så herlig :happy: gleder meg til tul!

Så fantastisk [emoji173]️ gratulerer! Jeg skal også når jeg er 7+1, lurer veldig på hvordan det vil se ut da. Har du lyst å dele bilde? [emoji5]

Kan sikkert dele i kveld. Ser ikke så mye på bildet da, siden en ikke ser at hjertet slår der [emoji12] Det er jo det som er det kjekkeste på ul [emoji847] Ellers er det bare en bylt liksom

Tusen takk for gode ord! [emoji4]Kjekt å dele med noen, da det ikke er offentlig enda [emoji847] Ønsker alle dere som skal på ul snart lykke til, gled dere! [emoji7]

Åh så fantastisk! Skal på TUL om litt over en uke, når jeg er 7+6, håper sååå at det står bra til der inne[emoji175]

Back
Topp