TUL i dag, blør litt nå 7+0

Aprilbaby❤️

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
I dag skal vi på tul, og har gledet oss vanvittig! Ble litt demper i gleden da jeg begynte å blø litt i går. Ikke friskt, men mer brunlig. Heller ikke mye, men bittelitt hver gang jeg tørker.
Reiser på timen uansett i dag da jeg også skal ta celleprøve, men er mildt sagt spent og nervøs:nailbiting:
 
Håper det går fint <3 Lykke til!
 
Lykke til!! Oppdater gjerne når du har vært <3
 
Da har vi vært der:) Ultralyden viste at det faktisk har vært to stk inni der, men at det nå bare er en. Og det kjennes HELT GREIT. Den som fortsatt er der er perfekt på mål til 6+6/ 7+0, og hadde perfekt hjerterytme:Heartred
Så da skyldes blødningen med all sannsynlighet det ene som har gått til grunne.
Fikk beskjed om å ta det helt med ro nå de neste 3 ukene. Ikke trene, ikke løfte osv og knapt gå på korte turer så lenge det blør.

Veldig lettet!!
 
Da har vi vært der:) Ultralyden viste at det faktisk har vært to stk inni der, men at det nå bare er en. Og det kjennes HELT GREIT. Den som fortsatt er der er perfekt på mål til 6+6/ 7+0, og hadde perfekt hjerterytme:Heartred
Så da skyldes blødningen med all sannsynlighet det ene som har gått til grunne.
Fikk beskjed om å ta det helt med ro nå de neste 3 ukene. Ikke trene, ikke løfte osv og knapt gå på korte turer så lenge det blør.

Veldig lettet!!
Gratulerer så mye med en perfekt liten spire :Heartred
 
Da har vi vært der:) Ultralyden viste at det faktisk har vært to stk inni der, men at det nå bare er en. Og det kjennes HELT GREIT. Den som fortsatt er der er perfekt på mål til 6+6/ 7+0, og hadde perfekt hjerterytme:Heartred
Så da skyldes blødningen med all sannsynlighet det ene som har gått til grunne.
Fikk beskjed om å ta det helt med ro nå de neste 3 ukene. Ikke trene, ikke løfte osv og knapt gå på korte turer så lenge det blør.

Veldig lettet!!

Så fint at du kjenner at det er helt greit! Gratulerer så masse med en perfekt spire :love017
 
Åh så bra at du kjenner på den lettelsen. Trist med tvillingen men så bra at du har en igjen som er perfekt ifølge tul. :)
 
Back
Topp