Tul- henvisning eller bestilt selv?

Ajam

Flørter med forumet
Desemberskatter 2016
Januarlykke 2020
Virker som veldig mange reiser på tul. Dere som har gjort det har dere fått henvisning fra legen eller bestilt time privat selv?

Hadde egentlig ikke tenkt til å ta det, men med første legetime når jeg er 12+4 kjenner jeg at det hadde vært godt å få en bekreftelse på at alt er greit med lille spiren. Virker jo som veldig vanlig å gjøre det.
 
Jeg har bestilt selv fordi jeg rett og slett ønsker å få bekreftelse på at det er liv og at alt står bra til. Skal i uke 13.
 
De fleste her har medisinske årsaker til TUL altså :) om du bare vil titte på babyen bestiller du privat.
Fikk tul pga prøverør. Jeg trengte ikke henvisning, fordi de samarbeider med st Olavs når det gjelder prøverør, så da var det bare å bestille time selv.
 
Jeg fikk henvisning til tidlig ul. Skal i uke 10 :) grunden er at dette var ikke planlagt, så gått på pille mens jeg var gravid, vet ikke hvor langt jeg er på vei 100%, slankeoperet :) så får vi se om jeg får en time til senere etter den første eller om jeg føler for å bestille en selv senere.
 
Jeg ble henvist til tidlig ultralyd på grunn av BO forrige gang.
 
Begge deler! :)
 
Henvist pågrunn av sa i fjor, fikk aldri mens tilbake og måtte få Primolut for å sette i gang syklus igjen, fikk og Pergotime fordi det viste seg at eg har pcos. Var på fredag og fikk se et bankende hjerte <3
 
Jeg fikk henvisning fordi jeg har mistet flere ganger tidligere og skal få ekstra oppfølging, og fordi jeg skulle begynne på medisiner i uke 8 men ikke var helt sikker på hvor langt jeg var på vei pga uregelmessig syklus. Så blir 3 tidlig ul på oss før uke 12 :)
 
Vi har vært gjennom prøverørsforsøk og får det som en del av oppfølgingen. Hadde tul 7+4. Har derimot bestilt privat uke 12 for å forsikre om oss at alt er bra før vi forteller det til barna <3
 
Henvisning på grunn av MA i februar :)
 
Fikk av legen siden jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei
 
Hadde en i uke 7 og betalte selv. Nå ba jeg om henvisning, helt uten grunn men vi sier at jeg er engstelig..vil bare se engelen min <3
 
Jeg har bestilt time selv hos gyn til tul. Hadde en MA som ikke ble oppdaget før i uke 12, da hadde utviklingen stoppet i uke 6. Så har ikke orket tanken på å skulle gå så lenge å tro jeg er gravid i svangerskapene etter dette skjedde. Har vært veldig beroligende for meg å se hjertet slå noen ganger. :)
 
Back
Topp