TUL etter positiv

Vivaliva

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Dere som har fått positiv test, når var det på TUL?

Med storesøster var jeg 7+4 ser jeg, men pga jul osv nå så kan jeg enten ta 6+5 eller 8+1. Er ikke 8+1 ganske sent hvis man skal utelukke ting som f eks. exu?

Jeg hadde en liten blødning i går (er 5+0 i dag), så kunne sikkert vært fint med 6+5, men man ser vel en god del mere på 8+1...

Var 6+4 pga en blødning og 8+0, da vi ville tilbake for ny sjekk(betalte for denne). Ser hjerte i uke 6 altså, og en liten reke:Heartred

Jeg var 7+5 med min sønn. Jeg ville valgt 6+5, men det er nok sikkert fordi jeg har hatt 2 MA i år. Som du sier, så ser man jo mer jo lenger på vei man er, men hjerte skal jo være synlig på 6+5 i alle fall. Og om det er vanskelig å se noe så får du jo enda en ultralyd.

Jeg var 7+5 med min sønn. Jeg ville valgt 6+5, men det er nok sikkert fordi jeg har hatt 2 MA i år. Som du sier, så ser man jo mer jo lenger på vei man er, men hjerte skal jo være synlig på 6+5 i alle fall. Og om det er vanskelig å se noe så får du jo enda en ultralyd.

Magefølelsen sier det også, så tror det er det jeg ender på. Hvis jeg ikke hadde hatt blødning tror jeg ikke jeg hadde vært så nervøs for å vente til 8+1.

Kan vel betale for en ekstra i uke 9 i stedet egentlig:)

Ville gått for 6+5 altså :)
Jeg var 7+0 med yngste (betalte selv, naturlig gravid), og så egentlig bare en prikk med hjerteslag (utvendig UL), men det hjalp å se at det levde inni der.

Back
Topp