Tul etter ivf

Når hadde dere tul

  • Uke 6 5+0 -> 5+6

    Votes: 1 3,3%
  • Uke 7 6+0 -> 6+6

    Votes: 8 26,7%
  • Uke 8 7+0 -> 7+6

    Votes: 18 60,0%
  • Senere

    Votes: 3 10,0%

  • Antall som har svart
    30

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Jeg planlegger litt frem i tid og i tilfelle det går bra denne gangen er jeg jo i uke 7 når mannen er bortreist.. vet at erfaring at han gjerne vil være med på så mye som mulig, så lurer på om det er greit å drøye det eller om det kanskje er litt dumt? Skulle hatt det om jeg ble naturlig gravid også pga tidligere exu..

Når hadde dere det? Noen tanker?
 
Tok privat 6+0 og hos Porsgrunn 8+0 (kunne ta fra 7+0 der) :)
 
Jeg hadde det 7+6, tror det er mest vanlig i uke 8 på rikshospitalet.

Har jo også hatt exu, men har ikke hatt noen smerter og fikk hcgmåling som viste seg å være veldig høy (nå venter jeg tvillinger), så da hadde jeg ikke behov for tidligere.

Jeg var glad jeg ventet, da det var lett for legen å se hjerteslagene og at måle riktig størrelse på embryoene (da var de 15 mm) men jeg skjønner hvis folk har behov for tidligere
 
Jeg hadde det 7+6, tror det er mest vanlig i uke 8 på rikshospitalet.

Har jo også hatt exu, men har ikke hatt noen smerter og fikk hcgmåling som viste seg å være veldig høy (nå venter jeg tvillinger), så da hadde jeg ikke behov for tidligere.

Jeg var glad jeg ventet, da det var lett for legen å se hjerteslagene og at måle riktig størrelse på embryoene (da var de 15 mm) men jeg skjønner hvis folk har behov for tidligere
Kanskje det er det jeg skal gjøre.. be om å få målt hcg tidlig og så få ultralyd litt senere om hcg ser bra ut, det ordner sikkert legen min for meg :cat:
 
Tul 7+3 hos klinikken.
Tok hcg og så stigningen fra 5+3 og 6+0 pga blødning. Klinikken konkluderte med at stigningen var innafor, så fikk ikke tul tidligere.
 
Blir rundt uke 7 denne gang også, så da blir det før jul, å det er gøy :happy: får vite mer på tirsdag.
 
Ikke IVF, men skulle ha tett oppfølging og TUL pga mange aborter
Hadde første UL 6+0
 
Skal ha TUL før jul, da er jeg 7+1
 
Skulle ha tul i Porsgrunn uke 7, men pga smerter i magen og litt blødning fikk jeg i uke 5+ :) kunne se hjerte rytme også:)
 
TUL 6+0 så bare en tom fostersekk på 14mm. Ny TUL 8+0 og håper vi da ser en bamsemums...:)
 
Dette forsøket har jeg første tul 7+4.
Neste blir 8+3
Neste blir 9+3
Neste blir 10+2 så uke 12 - 18
 
Hadde 7+3. Min klinikk anbefalte ca 3 uker etter testdato. Skal sjekke privat kommende uke, da er jeg 9+2. Behov for å se at det står bra til der inne etter at vi har slitt i så mange år og 7 ivf forsøk.
 
Back
Topp