TUL ca 13+3

Ønsketenke

Betatt av forumet
Hei alle sammen :-)

Skal på tidli ultralyd på fredag og kjenne at eg både grue og glede meg :-)
Er det mest vanlig med innvendig eller utvending ul så tidli? Samboeren ska ver med og trur ikkje han vil viss da er innvendig :-p sto ingenting i innkallinga som eg fekk, utenom at eg skulle møta på føde pol.

Takk for svar :-)

Jeg hadde nå i dag og er 11+6, fikk utvendig :) Ble flotte bilder også :D Lykke til!

Jeg var også i dag og var 13+6 (trodde jeg). Utvendig UL da og som allerede nevnt ble det supre bilder. :happy:

Er det mest vanlig med innvendig eller utvending ul så tidli? Samboeren ska ver med og trur ikkje han vil viss da er innvendig :-p sto ingenting i innkallinga som eg fekk, utenom at eg skulle møta på føde pol.

Jeg fikk utvendig 11+4, ble flyttet til 12+0. Det varierer litt fra person til person, men når man er kommet såpass langt bør ikke utvendig være noe problem :)

Jeg fikk også utvendig. 11+6, ble flyttet frem til 12+4:) har hatt med sambo på både innvendig og utvendig.
Lykke til! Kjekt å se hva som lever der inne☺️

Vi var på tul 11 + 5 og da ble det først utført innvendig for bedre innsyn for organer og div siden vi ønsket å sjekke at alt var bra. Så tok han utenpå og fikk flotte bilder i profil :)

De pleier å ta utvendig da om blir vanskelig tar de innvendig. Og det er ikke farlig med innvendig han trenger ikke stå ved legen :p

På sykehuset sa de det var vanlig med utvendig etter uke 10 men var det vanskelig å se gjorde de innvendig

De pleier å ta utvendig da om blir vanskelig tar de innvendig. Og det er ikke farlig med innvendig han trenger ikke stå ved legen :p
Her fikk mannfolket beskjed om at han skulle stå ved hodet mitt under innvendig ultralyd, han hadde ikke veldig lyst til å se på heller :p

Samboer var vært med på to innvendige ultralyder og mennene blir plassert ved hodet så de ser ikke noe :)

Koffor vil han ikke om det e innvendig?:p

Men æ har alltid hatt utvendig. Ingen problem.. sia uke 7:)

Koffor vil han ikke om det e innvendig?:p

Men æ har alltid hatt utvendig. Ingen problem.. sia uke 7:)
Samboeren min ville egentlig ikke han heller, han synes sånne gynekologiske undersøkelse er noe jeg kan få styre med selv. Men når vi troppet opp på sykehuset og fikk beskjed om at det skulle tas innvendig, synes han det var helt greit og sa etterpå at det absolutt ikke var sånn han hadde forestilt seg. :p

Jeg hadde i både uke 12 og 15. I uke 12 ble det kjempefine bilder utvendig, men i uke 15 snudde den lille seg med ryggen til oss slik at vi så veldig lite. Men fikk bekreftet at hjertet slo og at alt så normalt ut :)

Back
Topp