Tul ble avlyst

Solsikkespiren

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
ååh tidlig ultralyd timen min som jeg skal ha førstkommende torsdag er blitt avlyst pga dissa corona tider
Ble sikkelig lei meg altså! Er 11 uker nå, å hadde gledet meg til å finne ut om alt var greit, så får jeg ikke vite noenting!
Føler livet er utrolig urettferdig nå
 
Forventer egentlig at min TUL som er til neste torsdag også blir avlyst, skal ha den på Ahus. Men vet heller ikke om jeg vil gå inn de dørene i disse tider så kanskje greit om jeg slipper det valget :eek: Skulle så gjerne sett at alt er bra her og før vi forteller det til storebroren..
 
Veldig kjipt at mange tul blir avlyst nå. Tenker på dere som er skuffet og håper alt står bra med den lille i magen ❤️
 
Jeg skal ha ultralyd neste fredag, så dagen alt egentlig skal åpne og gå som «normalt» igjen. Veldig spent på om jeg får den timen eller ikke. Kjenner den er viktig for psyken min :oops:
 
Jeg sitter og halvveis venter på at TUL nå på fredag på Levanger blir avlyst. Håper virkelig ikke den blir det.
 
Er det TUL på sykehus dere har som har blitt avlyst? Eller også private?
 
Min ble også avlyst, er skuffa og lei meg enda.
 
Jeg er skummelt redd for at min blir avlyst også .. Skal der på mandag
 
Har time 4 April på privat ul. Ikke hørt noe enda. Men skal til legen min i morgen å han skal se om det ser fint ut. Snakket med han i dag og får komme inn ❤️
 
Min private ultralyd i morgen ble avlyst i dag, men fant meg heldigvis en annen som fremdeles har åpent. Var til han i mitt andre svangerskap, og han har vært overlege på KK, så eg vet heldigvis at han er veldig dyrtig. Han er bare en god del dyrere enn der eg egentlig skulle.
 
Min private ultralyd i morgen ble avlyst i dag, men fant meg heldigvis en annen som fremdeles har åpent. Var til han i mitt andre svangerskap, og han har vært overlege på KK, så eg vet heldigvis at han er veldig dyrtig. Han er bare en god del dyrere enn der eg egentlig skulle.

.
 
Last edited:
Min skulle vært 3. april, men den ble avlyst i dag. Ser en annen privat fortsatt har åpent, men det er mye dyrere. For dere som har fått deres avlyst, bestiller dere time hos andre (om mulig), eller venter dere til OUL?
 
Min skulle vært 3. april, men den ble avlyst i dag. Ser en annen privat fortsatt har åpent, men det er mye dyrere. For dere som har fått deres avlyst, bestiller dere time hos andre (om mulig), eller venter dere til OUL?

Ja! Selvfølgelig det var lurt, sjekke andre plasser. Det vil nok vi gjøre. Sendte sms jeg til den private klinikken vi skal på å fikk til svar at de får beskjed i morgen om de må stenge dørene men hun trodde de måtte det.

Det er litt viktig å få en tul for å sjekke at alt er normalt.
 
Min skulle vært 3. april, men den ble avlyst i dag. Ser en annen privat fortsatt har åpent, men det er mye dyrere. For dere som har fått deres avlyst, bestiller dere time hos andre (om mulig), eller venter dere til OUL?
Her i byen er det ingen andre som gjennomfører UL privat, så jeg må vente til de eventuelt åpner igjen, eller til OUL.
Hadde garantert bestilt en annen plass om det var mulig!:rolleyes:
 
Back
Topp