Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk se en sprell levende liten sak på 4 cm på ultralyd idag, målt til 10+6 akkurat som mine beregninger etter eggløsning![]()
En levende, perfekt liten figur her også i dagSom til og med ville vise frem tærne sine!
Fikk se en sprell levende liten sak på 4 cm på ultralyd idag, målt til 10+6 akkurat som mine beregninger etter eggløsning![]()

En levende, perfekt liten figur her også i dagSom til og med ville vise frem tærne sine!

10+4Så herlig! Godt å høre at alt var bra med lilleHvor langt på vei er du?
Så herligAlt så bra ut her i dag også! Ble satt fram noen dager igjen, så er et sted mellom 10+6 og 11+3. Var masse liv og bevegelsefikk med bilder og video hjem så samboer også får se.

Alt så bra ut her i dag også! Ble satt fram noen dager igjen, så er et sted mellom 10+6 og 11+3. Var masse liv og bevegelsefikk med bilder og video hjem så samboer også får se.
Alt så bra ut her i dag også! Ble satt fram noen dager igjen, så er et sted mellom 10+6 og 11+3. Var masse liv og bevegelsefikk med bilder og video hjem så samboer også får se.
jeg er også mellom 10+6 (min beregning) og 11+2/3 (målt på UL). Men vår lille nekta fullstendig å samarbeide - opp og ned og fram og tilbake før man rakk å puste
så vi fikk ikke noen særlig gode bilder av skjermen. Jeg filma en bitteliten snutt i begynnelsen bareSå herlig at alt var bra!Så gøy at vi hadde mange vellykkede UL i dag!jeg er også mellom 10+6 (min beregning) og 11+2/3 (målt på UL). Men vår lille nekta fullstendig å samarbeide - opp og ned og fram og tilbake før man rakk å puste
så vi fikk ikke noen særlig gode bilder av skjermen. Jeg filma en bitteliten snutt i begynnelsen bare
Ja, veldig morsomt å se! Nå begynner det jo å ligne et lite menneskeSå herligNydelig liten da og så fint 3D-bilde
![]()