TUL bilder

:Heartred

Tuuusen takk! :Heartred Jeg skal om en uke igjen! Helt utrolig, gynekologen spurte om jeg ville ha flere kontroller siden jeg var så bekymret og har opplevd å miste flere ganger. Føler endelig jeg blir sett og hørt!:Heartred Føler meg mye roligere når jeg vet jeg blir grundig fulgt opp hele veien. Men som han sa, nå har lille gått gjennom alle de skumle utviklingstrinnene, nå er «alt ferdig» og skal bare vokse. Han mente det skal ekstremt mye til for å miste nå og at jeg måtte prøve å slappe av og nyte heller så det skal jeg virkelig prøve på nå!:happy:

Fantastisk! Så godt å bli sett og hørt ❤️ Og for en nydelig liten bamsemums :love7

Tuuusen takk! :Heartred Jeg skal om en uke igjen! Helt utrolig, gynekologen spurte om jeg ville ha flere kontroller siden jeg var så bekymret og har opplevd å miste flere ganger. Føler endelig jeg blir sett og hørt!:Heartred Føler meg mye roligere når jeg vet jeg blir grundig fulgt opp hele veien. Men som han sa, nå har lille gått gjennom alle de skumle utviklingstrinnene, nå er «alt ferdig» og skal bare vokse. Han mente det skal ekstremt mye til for å miste nå og at jeg måtte prøve å slappe av og nyte heller så det skal jeg virkelig prøve på nå!:happy:

Så fantastisk! Er jo sånn det burde være. Veldig bra at du får den oppfølgingen!

Vært på TUL i dag, 6+2. Er i sjokk!!!
Ser dere det jeg ikke så på bildet? :hilarious:
Jeg var gravid med to i utgangspunktet (den ene gikk raskt til grunne) sist når det endte i MA i mai. Fikk så beskjed etterpå om at jeg har lite egg igjen. vel… ikke rart når jeg tydeligvis sender ut mange egg :eek::eek::eek:
To stk igjen! Herlighet. Ble plutselig bekymret for om det går bra eller ikke, men får jo bare ta tiden til hjelp. Det var ihvertfall to hjerter som slo, 4 mm, og en tykk og god skillevegg, så ingen tvil om at det er toeggede sa hun. ekstase! :love017:love017:love017

Oooi, så fantastisk! Gratulerer :Heartred:Heartred

Jeg er så lykkelig og takknemlig!!
Lille lever enda, målt til 10+2, sterke hjerteslag og masse bevegelser, for en opplevelse å få se beina og armene gå. Lille vinket masse til oss :Heartred
Fantastisk dyktig gynekolog som gikk gjennom alt grundig og forklarte, han sa til og med spontant at han tror det er en liten gutt i magen min! Han sa man kan ikke si det sikkert så tidlig men han syns det så veldig ut som gutt. Tenk at jeg har en sprellende liten baby i magen min!
Så glad på dine vegne. Gratulerer:love7

Jeg var gravid med to i utgangspunktet (den ene gikk raskt til grunne) sist når det endte i MA i mai. Fikk så beskjed etterpå om at jeg har lite egg igjen. vel… ikke rart når jeg tydeligvis sender ut mange egg :eek::eek::eek:
To stk igjen! Herlighet. Ble plutselig bekymret for om det går bra eller ikke, men får jo bare ta tiden til hjelp. Det var ihvertfall to hjerter som slo, 4 mm, og en tykk og god skillevegg, så ingen tvil om at det er toeggede sa hun. ekstase! :love017:love017:love017

Gratulerer! Så spennende :)

Lille lever enda, målt til 10+2, sterke hjerteslag og masse bevegelser, for en opplevelse å få se beina og armene gå. Lille vinket masse til oss :Heartred
Fantastisk dyktig gynekolog som gikk gjennom alt grundig og forklarte, han sa til og med spontant at han tror det er en liten gutt i magen min! Han sa man kan ikke si det sikkert så tidlig men han syns det så veldig ut som gutt. Tenk at jeg har en sprellende liten baby i magen min!

Så fantastisk! Og spennende om han får rett med kjønn... Har tenkt å bestille privat ultralyd når jeg er rundt 12 uker så samboer også kan få være med. Håper sånn at det fortsatt er liv her og! Nå er det jo et par uker siden jeg har sett knøttet...

Så utrolig herlig! :Heartblue

Så utrolig takknemlig!! Sprellende liten sak med fin hjertelyd!! Hjertet mitt sprekker av glede. Frykten for ny ma har vært altoppslukende, så dette var godt:Heartred

Vedlegg

• 20210805_123754.jpg
    20210805_123754.jpg
    347,4 KB · Visninger: 91
Ble faktisk skikkelig rørt da jeg leste det her!❤️
Så godt at alt var i orden og at du fikk se en liten baby! Godt å få bekreftet at alt er i orden❤️
Da kan du bare glede deg☺️❤️
Spennende å se om det stemmer om det er en gutt;) Er skikkelig spent selv på om de kan se kjønn om 3 uker, da er jeg 11+5 eller 12+4.

Så utrolig takknemlig!! Sprellende liten sak med fin hjertelyd!! Hjertet mitt sprekker av glede. Frykten for ny ma har vært altoppslukende, så dette var godt:Heartred
Så fin liten baby❤️ Godt å få sett og bekreftet at alt er i orden❤️ Det er en god lykkefølelse å ha☺️❤️

Så gøy og spennende! Gratulerer så mye!

Så gøy! Og så fint bilde du fikk :)

Så godt å se sikkert :) Hvor langt er du på vei?

Fikk se to små reker med hjerteslag igjen i dag, doblet størrelsen sin til 8 mm ❤️ Glemte dessverre å spør etter bilde (offentlig).
7+0 i dag :D ❤️

Ble målt til 9+0 offentlig tul.
8+4 etter mens termin men vet jeg har tidligere eggløsning så dette stemte bra ❤️
En liten kropp på 2 cm som dansa rundt med bittesmå armer og bein. Jeg er i himmelen :smiley-angelic005

Lille bamsemums:Heartred:Heartred
Fikk se hjerteslag og ble satt frem til 8+2 idag :Heartred
Gyn sa alt så helt perfekt ut!:Heartred
Kjenner jeg trengte dette, nå senker jeg skuldrene og nyter å være gravid:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 65CB04A9-9636-4E47-9687-DB18B9EB5E0E.jpeg
    65CB04A9-9636-4E47-9687-DB18B9EB5E0E.jpeg
    70,7 KB · Visninger: 96
Back
Topp