TUL bilder

I går fikk vi endelig se lille igjen, ble satt noen dager frem❤️ Så idag er jeg 10+2❤️ Har bestilt meg en ultralyd i uke 13+4 så nå teller jeg ned til vi får se lille igjen:dummy:

Woaahh det ligner jo på et menneske! Blir så sjukt forundra over hele prosessen :cheers

Woaahh det ligner jo på et menneske! Blir så sjukt forundra over hele prosessen :cheers
Ja tenk at det vokser et lite menneske inni oss:D var så gøy å se at det lille frøet hadde vokst så mye og faktisk bevegde på seg:joyful:

Det er så koselig å se alle ul bildene. Gleder meg til det er vår tur

Har dere fått innvendig eller utvendig ultralyd i uke 8+0?

Har dere fått innvendig eller utvendig ultralyd i uke 8+0?

Sniker fra februar. Eg fikk innvending i uke 7 og 10, utvendig fra uke 12:)

Ultralyd i dag, 8+0 - ikke justert på dagene etter måling :)
Hjerteslag på 135, ser hittil veldig lovende ut. Krysser fingre og tær for de neste 4 ukene (6-7 månedene :P )…!!4DB16248-FD3C-454D-A633-67FACD231388.jpeg

Vært på TUL i dag, 6+2. Er i sjokk!!!
Ser dere det jeg ikke så på bildet? :hilarious:
Jeg var gravid med to i utgangspunktet (den ene gikk raskt til grunne) sist når det endte i MA i mai. Fikk så beskjed etterpå om at jeg har lite egg igjen. vel… ikke rart når jeg tydeligvis sender ut mange egg :eek::eek::eek:
To stk igjen! Herlighet. Ble plutselig bekymret for om det går bra eller ikke, men får jo bare ta tiden til hjelp. Det var ihvertfall to hjerter som slo, 4 mm, og en tykk og god skillevegg, så ingen tvil om at det er toeggede sa hun. ekstase! :love017:love017:love017

Vedlegg

• 9E652A78-2987-4231-BE03-A153A8AB3CA1.jpeg
    9E652A78-2987-4231-BE03-A153A8AB3CA1.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 136
Jeg var gravid med to i utgangspunktet (den ene gikk raskt til grunne) sist når det endte i MA i mai. Fikk så beskjed etterpå om at jeg har lite egg igjen. vel… ikke rart når jeg tydeligvis sender ut mange egg :eek::eek::eek:
To stk igjen! Herlighet. Ble plutselig bekymret for om det går bra eller ikke, men får jo bare ta tiden til hjelp. Det var ihvertfall to hjerter som slo, 4 mm, og en tykk og god skillevegg, så ingen tvil om at det er toeggede sa hun. ekstase! :love017:love017:love017
Åh, wow!! :love7:love7

Wow! Gratulerer :) dobbel glede, og sikkert dobbel bekymring. Håper alt kommer til å gå bra framover ❤️

Wow! Ikke vært borti så mange tvillingpar i en termingruppe før:hilarious: dette er vel 3. paret?! gratulerer så masse!

Jeg er så lykkelig og takknemlig!!
Lille lever enda, målt til 10+2, sterke hjerteslag og masse bevegelser, for en opplevelse å få se beina og armene gå. Lille vinket masse til oss :Heartred
Fantastisk dyktig gynekolog som gikk gjennom alt grundig og forklarte, han sa til og med spontant at han tror det er en liten gutt i magen min! Han sa man kan ikke si det sikkert så tidlig men han syns det så veldig ut som gutt. Tenk at jeg har en sprellende liten baby i magen min!

Vedlegg

• 2E993CBC-D1E2-428A-A6D0-3C90558BC0D5.jpeg
    2E993CBC-D1E2-428A-A6D0-3C90558BC0D5.jpeg
    924,7 KB · Visninger: 115
Jeg er så lykkelig og takknemlig!!
Lille lever enda, målt til 10+2, sterke hjerteslag og masse bevegelser, for en opplevelse å få se beina og armene gå. Lille vinket masse til oss :Heartred
Fantastisk dyktig gynekolog som gikk gjennom alt grundig og forklarte, han sa til og med spontant at han tror det er en liten gutt i magen min! Han sa man kan ikke si det sikkert så tidlig men han syns det så veldig ut som gutt. Tenk at jeg har en sprellende liten baby i magen min!

Så fantastisk! Er glad på dine vegne ❤️ Skal du på flere ultralyder før ordinær?

:Heartred
Så fantastisk! Er glad på dine vegne ❤️ Skal du på flere ultralyder før ordinær?
Tuuusen takk! :Heartred Jeg skal om en uke igjen! Helt utrolig, gynekologen spurte om jeg ville ha flere kontroller siden jeg var så bekymret og har opplevd å miste flere ganger. Føler endelig jeg blir sett og hørt!:Heartred Føler meg mye roligere når jeg vet jeg blir grundig fulgt opp hele veien. Men som han sa, nå har lille gått gjennom alle de skumle utviklingstrinnene, nå er «alt ferdig» og skal bare vokse. Han mente det skal ekstremt mye til for å miste nå og at jeg måtte prøve å slappe av og nyte heller så det skal jeg virkelig prøve på nå!:happy:

Back
Topp