TUL 7+3

Lykketroll1

Forumet er livet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
i dag fikk jeg se «reken» min. Den er 1,2 cm og hjertet banket fort og fint! Alt var som det skulle.

Nå ble alt litt mer virkelig, termin er 9 mai og jeg hadde beregnet riktig ifht hva maskinen sa :) jippiii ❤️

Noen fler som har vært i ca samme tidspunkt? Hvor stor var spiren deres?
 
Ble satt tilbake 6 dager igår. Noe jeg ikke forstår. Legen meinte jeg var 7+1 å 1,14cm
Så enten vokser det seint eller kommer det til og ta igjen vekta eller må det være noe annet gale...
 
Jeg var der 7+1 Men gyn målte ikke. Ca øyemål var 6-7 uker og det stemte jo der. Håper deg fremdeles er liv. Kanskje får vi se om en og en halv uke på gyn.pol. aner ikke hvem de har tenkt å gjøre.
 
Jeg var der 7+1 Men gyn målte ikke. Ca øyemål var 6-7 uker og det stemte jo der. Håper deg fremdeles er liv. Kanskje får vi se om en og en halv uke på gyn.pol. aner ikke hvem de har tenkt å gjøre.

Har du bilde :D
 
Nei fikk ikke bilde. Kjenner at på dette stadiet er det heller ikke så farlig hehe. Så ut som en mini Bamsemums rett og slett
 
i dag fikk jeg se «reken» min. Den er 1,2 cm og hjertet banket fort og fint! Alt var som det skulle.

Nå ble alt litt mer virkelig, termin er 9 mai og jeg hadde beregnet riktig ifht hva maskinen sa :) jippiii ❤️

Noen fler som har vært i ca samme tidspunkt? Hvor stor var spiren deres?
Ååå, så gøy :Heartred Håper jeg får like gode nyheter neste uke :woot:
 
Back
Topp