Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, sender ein stor klem tilbake. Så håper eg på bedre nyheter på neste ultralyd for oss beggeIkke opplevd akkurat det samme, men har fått en uklar beskjed på tul så må også vente. Vi bare sende deg en klem Det er skikkelig vanskelig å gå så lenge med usikkerhet
JaHar det vært innvendig ul?
Hei
Er det fleire som har vært på innvendig TUL 6+5 og ikkje sett noe ? Har det gått bra ?
Kjenne meg veldig skuffet i dag, var så klar til å sjå noe. Til å få vekk usikkerheten, men må no vente ei heile veke til.
Hei
Er det fleire som har vært på innvendig TUL 6+5 og ikkje sett noe ? Har det gått bra ?
Kjenne meg veldig skuffet i dag, var så klar til å sjå noe. Til å få vekk usikkerheten, men må no vente ei heile veke til.
Det er ivf forsøk, så trur ikkje eg er tidligere på veiSå ekkelt å ikkje vite.. Kan du være kortere på vei enn kva du tror? "så tidlig" kan bare nokon dager avgjøre om man ser hjerteaktivitet og lignende
Nei, da vet jo ein ganske så nøyaktig..Det er ivf forsøk, så trur ikkje eg er tidligere på vei
Takk, det er godt å høyre at det er håpJa, da jeg var gravid med sønnen min var jeg på ul i uke 6 og så absolutt ingenting. Fikk blodprøver som viste god stigning på hcg og en uke senere så vi et bankende hjerte ble satt tilbake over en uke (selvom jeg var ganske så sikker på når el hadde vært). Håper for deg
Det gjekk heldigvis bra, såg ein liten klump og hørte hjertet slå i dag. Takk for alle fine meldinger. Vart ikkje satt noe tilbake, er no 7+5Hei