Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse Hvilke mål fikk du? Var selv på tildig UL i det jeg trodde var 6+2 (eller noe sånn, er noen uker siden så husker ikke nøyaktig dag). Hun satte meg da tilbake noen dager da lille bare var 2mm.
6mm var henGratulerer så masse Hvilke mål fikk du? Var selv på tildig UL i det jeg trodde var 6+2 (eller noe sånn, er noen uker siden så husker ikke nøyaktig dag). Hun satte meg da tilbake noen dager da lille bare var 2mm.
Så rart at det er så mye forskjellig! Jeg skal tilbake på torsdag klokken 11:00. Kjenner jeg gruer meg littSå merkelig. Min var 3 mm og jeg ble satt til 6+0
Tydelig at de måler etter forskjellige skalaer eller noe, jeg ble satt tilbake til 6+4 fordi mini var 8mm. Samtidig synes jeg 8mm var stort til å bare være 6+4 og ikke 6+6 eller 7+0.. Skal også tilbake på UL senere i uken, hos en annen jordmor.. Grugleder meg veldig!Så rart at det er så mye forskjellig! Jeg skal tilbake på torsdag klokken 11:00. Kjenner jeg gruer meg litt
Så rart at det er så mye forskjellig! Jeg skal tilbake på torsdag klokken 11:00. Kjenner jeg gruer meg litt
Skal du tilbake fordi du vil følge opp, eller fordi de ville følge opp? For skjønner jo at de bittesmå kan vokse i rykk og napp og at alt er like normaltJeg trodde jeg var 6+4 på men ble satt til 6+0 da embryoet var 3 mm men får ikke et til å stemme for da må jeg ha fått positiv gr.test på 6 dpo.. og jeg som syns det var tidlig å få positiv test 10 dpo (har fått positiv test 14 dpo to ganger før) og i følge gyn. må jeg ha fått pos.test da på 6 dpo Skal tilbake 15.mai
Jeg fikk beskjed om at jeg var 6+5 når den lille i magen var 7.9 mm. Så det er stor forskjell rundt omkring i forhold til mål
Sånn her liksom?Har lest at de vokser 1 mm per dag etter 6 uker.
https://www.babymed.com/ultrasound/determination-gestational-age-pregnancy
Sånn her liksom?
6+0 : 1 mm
6+1 : 2 mm
6+2: 3 mm
6+3: 4 mm
6+4: 5mm
6+5: 6mm
6+6: 7mm
7+0 8mm