Tul 6+3

Gratulerer så masse :Heartred Hvilke mål fikk du? Var selv på tildig UL i det jeg trodde var 6+2 (eller noe sånn, er noen uker siden så husker ikke nøyaktig dag). Hun satte meg da tilbake noen dager da lille bare var 2mm.

Så godt!

Fantastisk ! Også så gøy at du kunne høre hjertet så tidlig :talk017

Gratulerer så masse :Heartred Hvilke mål fikk du? Var selv på tildig UL i det jeg trodde var 6+2 (eller noe sånn, er noen uker siden så husker ikke nøyaktig dag). Hun satte meg da tilbake noen dager da lille bare var 2mm.

Så merkelig. Min var 3 mm og jeg ble satt til 6+0 :eek:

Så rart at det er så mye forskjellig! Jeg skal tilbake på torsdag klokken 11:00. Kjenner jeg gruer meg litt
Tydelig at de måler etter forskjellige skalaer eller noe, jeg ble satt tilbake til 6+4 fordi mini var 8mm. Samtidig synes jeg 8mm var stort til å bare være 6+4 og ikke 6+6 eller 7+0.. Skal også tilbake på UL senere i uken, hos en annen jordmor.. Grugleder meg veldig!

Så rart at det er så mye forskjellig! Jeg skal tilbake på torsdag klokken 11:00. Kjenner jeg gruer meg litt

Jeg trodde jeg var 6+4 på men ble satt til 6+0 da embryoet var 3 mm men får ikke et til å stemme for da må jeg ha fått positiv gr.test på 6 dpo.. og jeg som syns det var tidlig å få positiv test 10 dpo (har fått positiv test 14 dpo to ganger før) og i følge gyn. må jeg ha fått pos.test da på 6 dpo :confused::confused::confused::confused: Skal tilbake 15.mai

Jeg trodde jeg var 6+4 på men ble satt til 6+0 da embryoet var 3 mm men får ikke et til å stemme for da må jeg ha fått positiv gr.test på 6 dpo.. og jeg som syns det var tidlig å få positiv test 10 dpo (har fått positiv test 14 dpo to ganger før) og i følge gyn. må jeg ha fått pos.test da på 6 dpo :confused::confused::confused::confused: Skal tilbake 15.mai
Skal du tilbake fordi du vil følge opp, eller fordi de ville følge opp? For skjønner jo at de bittesmå kan vokse i rykk og napp og at alt er like normalt :happy:

Jeg fikk beskjed om at jeg var 6+5 når den lille i magen var 7.9 mm. Så det er stor forskjell rundt omkring i forhold til mål:hilarious:

Gratulerer, så fint :happy:

Sånn her liksom?

6+0 : 1 mm

6+1 : 2 mm

6+2: 3 mm

6+3: 4 mm

6+4: 5mm

6+5: 6mm

6+6: 7mm

7+0 8mm

Er sikkert noe sånt, men stod ikke tydelig hvilken mm man begynte med i uke 6. Er uke 6 i dag og var til TUL. Min bønne var 2 mm og gyn mente jeg var ikke fullgåtte 6 uker, så mulig hun mente jeg var 5+6 eller noe?

Back
Topp