TUL 12+0

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Skal på TUL den dagen jeg er 12 uker. Har sååå lyst å vite kjønn. Er det noen sjangs for det, tror dere?

Må sikkert spørre i så fall, da dette er en henvist TUL og kontroll pga blødninger og historikk med flere MA/SA.

Vi har vært på TUL rundt da. Vi fikk beskjed om at det ser mer ut som jente enn gutt. Så hun tipper det er en jente vi får. Blir spennende å se om det stemmer. Vet ikke om man kan stole helt på det så tidlig?

Jeg var på TUL 9+0 og skal tilbake 13+0. Hun sa sjansen var størst for å kunne klare å se kjønn etter uke 14/15, men at det var en mulighet for at hun kunne se det når jeg kom tilbake. Lest om folk som har sett rundt uke 12 også, men har nok mye å si hvor erfaren jordmor er, hva slags utstyr som blir brukt, osv.. lykke til!:-) krysser fingrene!

Jeg var på UL uke 12+4, vi så kjønnsorganet, men gynekolog sa at det så så likt ut for begge kjønn rundt da og ville ikke si noe sikkert ennå. Hun sa at det var en del gynekologer som målte vinkel og sånt,og derfor kunne si hva de trodde. Vi maste ikke noe mer på henne for vi er ikke såå nysgjerrige :p Men hun sa også det var lettere å se etter uke 14.

Jeg var i uke 12 og fikk beskjed om at det var for tidlig å si. Kanskje kunne han ha gjettet, men tror han ikke ville fordi sjansen for å gjette feil hadde vært stor.

Gleder meg sånn til ordinær ultralyd, men det kjennes så utrolig langt frem akkurat nå :P

Jeg var 11+5 og hun ville ikke si noe, da det visstnok er veldig likt. Men må innrømme vi er spent på OUL, da vi så noe litt mistenkelig stort mellom beina :p

Med datteren min så hun det ikke 11+2 som jeg forstår [emoji28] men 13+4 så hun det godt [emoji4]

Vi fikk se det på tidlig ultralyd[emoji4] gikk ikke an å se feil[emoji85] så spent på når babyen kommer ut om det er gutt[emoji4][emoji170] var 12+4 da de så kjønnet[emoji4] du brukte også nub teorien og da stemmer det også med gutt det som sto ut pekte 90grader [emoji4]

Så kjønnet da jeg var 13+3. Virket ikke som jordmoren var i tvil. Så det var en gutt, hun pekte og viste fram flere ganger at dette er en gutt ;) men venter til OUL før jeg tror helt på det:)

Vi var på tul 12+6 . Hun ville egentlig ikke si hva det var, men da jeg sa at min datter på 4 år mente det var jente og gutt så sa jordmor bare: Ser ut som om hun har rett. :) Men hun ville ikke si noe med sikkerhet før oul ;)

Back
Topp