Tuesday girls!!!!!!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Ser dere dobbeltittelen?[8D]

I dag har jeg ettermiddagsvakt........ Etter en urolig natt og kaotisk morgen, sitter jeg og snuppa med beina høyt i sofaen og bare slapper av!!! Hun skal snart i barnehagen, men her tar vi det rolig[8D]

Har dere hatt en fin morgen, og hva skal dere gjøre i dag da?[:)]

God morgen!

Her har vi akuratt stått opp så nå spiser mini frokost før vi skal kjøre i barnehagen.
SÅ skal jeg hjem å rydde litt før jeg skal på jobb i kveld. [;)]
Ha en super dag jenter!

Jeg sitter å ser dr.phil og vurderer å hekle litt.

Isak skal til tannlegen i dag. Har fått belegg bak to tenner og den ene fortannen hans har fått en litt merkelig farge..
Han har falt en del i det siste og slått munnen sin, så mistenker at det er derfor den er litt blå.

Ellers så skal jeg passe min niese en times tid, men min søster er på ultralyd =)

Her hadde vi nok en krangle-morgen med en stk stabeis som skal gjøre alt selv. Endte med at K bar henne hylende med seg til bhg..gøy[&:]

Jeg skal snart til Sandnes og treffe Mariet og en gjeng til fra Rogaland som har termin denne sommeren.
Ser frem til deilig lunsj og kaffe mocca[:D]

God morgen!

Her har jeg første dag alene med begge småttisene.. Foreløpig har det faktisk gått veldig greit[:)] Nå sitter Ida og ser på Sauen Shaun mens Even ligger på badet ([:D]) og sover. Gruer meg litt til etterpå, for vi må ut på butikken og jeg må på den videregående skolen min for å få lagt inn noen nye karakterer på vitnemålet mitt.

Såååå får jeg besøk av ei venninne (og da vil Ida lage vaffler), og så skal jeg en snartur på barseltreff før Stian kommer hjem fra et møte på Værnes.

Hektisk dag, men håper jeg kommer i mål med vettet i behold[&:]

Ha en fin dag alle sammen!

god dag!

jeg leser og skriver som en gal, for å få ferdig RLE pensum til i morgen, vi har delt det i tre og skal skrive notater og formidle det muntlig i morgen. Prøve å bli ferdig før påske og ta påskefeire med god samvittghet, eksamen er ikke før 20 mai[:-]

så skal jeg ha besøk av gode venner i kveld, spille kort og se frustrerte[:D]

før det skal jeg og T, kose oss med fiskeboller + noe mer tenker jeg. vi er alene hjemme[:D]

Back
Topp