Tuesday girls!!!!

Vand

Forumet er livet
husker dere de????

i dag er jo VI tirsdagsjentene[:D][:D][:D]

Helt stille i huset, alle har dratt[;)] Jeg skal til fysioterapauten kl 11, så skal jeg hente snuppa litt tidlig i bhg[;)]

Mamma og stefaren min kommer på middag, og så er det ballett-time for Ine i kveld[;)]

Og har jeg nevnt at det er DEILIG å ha fri etter arbeidshelg????[8D][:D][:D]

God morgen!! [:D][:D]
Mini er nå levert i barnehagen og jeg sitter her potte tett og vondt i hodet. Skal snart ta meg en tabeltt så en kvil. Håpe at formen blir bedre til jeg skal på jobb i kveld. Vasker klær og oppvaskmaskinen står på. Må vaske litt på kjøkkenet før jeg skal på jobb. Kansje legge sammen litt klær og hvis jeg orker.

ORIGINAL: Lene1986

Mini er nå levert i barnehagen og jeg sitter her potte tett og vondt i hodet. Skal snart ta meg en tabeltt så en kvil. Håpe at formen blir bedre til jeg skal på jobb i kveld. Vasker klær og oppvaskmaskinen står på. Må vaske litt på kjøkkenet før jeg skal på jobb. Kansje legge sammen litt klær og hvis jeg orker.

høres ut som at du bare skal drite i husarbeidet og heller bli frisk! God bedring! [;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Lene1986

høres ut som at du bare skal drite i husarbeidet og heller bli frisk! God bedring! [;)]
Er litt for den der jeg og. Men kansje hvis jeg rydder og vasker litt her så gir sambo meg lov til å kjøpe både sjenk og vetrineskap i morgen [8D]

God morgen!!

Vi har hatt en litt trøblete og urolig natt. Tror minsta har vondt i magen..[&:]
Mannen er og levere storesnuppa i bhg. Så snart jeg får minsta til å sove så skal jeg dusje og spise frokost.
Så må jeg vel rydde litt og vaske litt klær innimellom amminga..

jeg har levert marcus i bhg, så nå ser jeg på the oc... for n't gang...
skal hvile meg litt... [:)] henta marcus tidlig, så skal vi lage pizza baguetter til pappaen kommer hjem...
så, er d jo greys i kveld, så da kommer en venninne på besøk.... [:D] 

Back
Topp