Tudelu snuppene!!

*Smula*

Gift med forumet
Da har jeg holdt foredrag (og imponert sjæfen *skryt skryt*), og så løp jeg hjem og kastet klær ned i kofferten, hehe!

For nuh tar vi tidlig helg og setter snuten mot junaited kingdåmm for førjulskos og heftig shopping i London.
Vår årlige svigerfamilie-tradisjon! Superkoselig[:D][:D]

Ha en fin helg snuppene mine!
See ya!
*smask*

Kooooooos deg kjære!!!

Er DRIT-misunnelig, mildt sagt! Kan jeg stikke opp på Flesland og bli med?

*smasksmask*

Misunnelig? Nææææhhh.... [:D] Men du får komme hjem med mange gode tips til meg da, har veldig lyst til London snart!

Goood tur og kos dere kjempemye! [:)]

God tur!! Kos dere masse[:)]

Heldige dere[:D][:D][:D]
God tur og kos dere kjempe masse[:D][:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

For en super tradisjon!![:D]
Kos deg masse[:)]

Og grattis med vel holdt foredrag! Flink du er[:D] Hva handlet det om?

[:D][:D]

Da er vi tilbake - med TONN av shopping unnagjort.. Tror vi snakker rundt 40kg liksom [8D]
Kjapp opptelling når jeg pakka igår viste 19 nye gensere til Niklas.. og da snakker vi BARE gensere.. Jepp jepp..
Skal se om jeg får laget en egen tråd når jeg får summet meg og åpnet koffertene[8D]

Foredraget mitt handlet om ARF isoformer (ARF er et protein som har en sentral rolle i p53-reguleringen. p53 er et av de aller viktigste tumor supressor proteinene fordi det regulerer cellesyklus arrest, induserer celledød og DNA reparasjon - og ARF hindrer nedbrytningen av dette proteinet etter onkogen aktivering - så mitt høyt elskede ARF-protein er med på å beskytte mot kreftutvikling - for å si det enkelt[:)]) og evt cellulær funksjon og hva påvirkning jeg har sett i cellene ved behandling av en ny cellegift jeg prøver ut[:)]
spennende spennende!

Back
Topp