Tubetopp

CJH

Betatt av forumet
Er det noen som har erfaring med tubetoppen man har på seg slik at babyen får hudkontakt hele tiden?? Leste om den i en artikkel hvor sykehuset brukte den på en nyfødt/prematuravdeling....

Er det noen som har erfaring med tubetoppen man har på seg slik at babyen får hudkontakt hele tiden?? Leste om den i en artikkel hvor sykehuset brukte den på en nyfødt/prematuravdeling....

Det er vel mest for premature og så mener jeg å huske at det var opp til 4kg.. Regner med mini her blir over 4 kg som sin storebror, mamma og mormor..

Jeg blir å ha med elastisk sjal i bagen med til sykehuset. :-)

Tror heller ikke den tåler så mye vekt, her blir den nok caboo (en form for elastisk bæresjal) til å ha i starten :)

Jeg prøvde en sånn når jeg bodde på sykehus med sønnen min. Han likte det ikke noe særlig. Men jeg syns de virket veldig smarte. :) Men vet ikke om de er mest for premature? Sønnen min var ikke prematur.

Back
Topp