TU Oslo

Babysjuk92

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Septemberlykke 2021
Heisann! Noen med erfaring fra TU i Oslo? Skal egentlig ha på tirsdag, men ser at Oslo city f.eks. har ledig i morgen. Så ble litt fristet til å bytte time. Men vil ikke ha noen kjipe opplevelser, og stusset litt på at de hadde så mye ledig. Tirsdag er det Oslo jordmor og ultralydklinikk

Jeg var veldig fornøyd med ultralyd på Volvat Nationaltheatret:happy: Det var det også mulig å få time ganske raskt.

jeg har bare hørt positivt om mannen som jobber på oslo city legesenter, vurderer om jeg skal gå dit i uke 12 selv...
jeg har vært hos den kvinnlige gynekologen der, men var ikke helt fornøyd...

Jeg var hos Oslo jordmor og ultralydklinikk på mandagen, og er like fornøyd denne gangen som i forrige svangerskap! Vil absolutt anbefale den plassen! Har allerede bestilt en ny time på samme plass til jeg er i uke 13 ❤️

Vært på Majorstua kvinneklinikk etter å fått anbefalt den. Den mannlige legen der skal være veldig flink, jeg var hos den kvinnelige legen, hun var helt ok. :) Ellers har jeg fått anbefalt en klinikk på Jessheim med en som heter Martin.

Sniker fra junigruppen :smug: Jeg har vært på Oslo city hos Linda Johansen, superdyktige dame! Følte meg så trygg og ivaretatt og fikk mange fine bilder :):)

Jeg har vært en del på Oslo City nå, både ifht ivf og tul. Spesielt fornøyd med han mannlige, men jeg syns begge er dyktige :happy:

Var på Ahus pga avvik på tul denne uka, og da målte Ahus det samme som Oslo City, altså ingen grunn til å tvile på resultatet.

Heisann! Noen med erfaring fra TU i Oslo? Skal egentlig ha på tirsdag, men ser at Oslo city f.eks. har ledig i morgen. Så ble litt fristet til å bytte time. Men vil ikke ha noen kjipe opplevelser, og stusset litt på at de hadde så mye ledig. Tirsdag er det Oslo jordmor og ultralydklinikk

Den mannlige gynekologen som jobber på Oslo City Legesenter er dyktig. Har ikke hatt TUL der, men han har utført gynekologisk undersøkelse på meg hos en klinikk han arbeidet for før.

Last edited:
Jeg er veldig fornøyd med Oslo jordmor og ultralydklinikk! Var der forrige gang jeg var gravid fordi jeg studerte i Oslo den gangen. Nå bor jeg et annet sted, så denne gangen reiser jeg et godt stykke for å dra tilbake dit! :joyful: Ser de har satt opp prisene en del siden 2018, men det syns jeg det er verdt:happy:

Behold den åå tirsdag og ha Oslo city i såfall i tillegg. Det er bare rett inn pg rett ut på Oslo city og for meg ikke verdt prisen når jeg har vært der

Jeg har vært veldig fornøyd med hun på Dr. Dropin på Grünerløkka. Hun er opprinnelig spesialist innen fertilitet, så har opplevd det troverdig. Hyggelig og blid. Skal visst åpne en avdeling på Majorstuen også, gynekolog. Gynekologen har også jobbet på Majorstuaklinikken mener jeg på.

Takk for sååå mange erfaringer og tips. Endte med å beholde den på tirsdag og smøre meg med tålmodighet :rolleyes: også vet jeg da at Oslo city har time på dagen omtrent og er ganske greie hvis jeg får behov senere :)

Takk for sååå mange erfaringer og tips. Endte med å beholde den på tirsdag og smøre meg med tålmodighet :rolleyes: også vet jeg da at Oslo city har time på dagen omtrent og er ganske greie hvis jeg får behov senere :)
Var tilfeldigvis i Oslo sist graviditet, og var på tidlig ultalyd dit du skal på tirsdag og hadde en fantastisk fin opplevelse der :) Skulle ønske jeg kunne dra dit nå også, men er litt langt fra Finnmark:wacky:

Back
Topp