Tryna på glattisen..

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Var sinnsykt glatt ute i går, og jeg klarte selvsagt å skli rett på rompa. Kjente det ganske godt i halebeinet, som jeg har litt vondt i fra før om dagen. Men det har vel ikke noe å si for lille i magen, så lenge jeg datt bakover? Var jo ingenting som slo magen, bare rompe/rygg og tok meg imot med albuen og bilen.. Har i dag både hørt hjertelyd og kjent spark, så jeg regner jo med at det gikk helt fint, men ville bare høre om noen her visste noe :)

Det kan jeg aldri tenke meg at gikk ut over bebis på noe vis :) Håper det gikk bra med halebeinet ditt derimot? Det er jo så satans vondt å slå halebeinet :(

Jeg har hørt at om man detter spesielt på rumper skal man ringe legen og si i. Fra spesielt om hardt smerter i magen

Jordmor sa til meg, at skulle jeg falle på isen, skulle jeg kontakte helsevesen. Praksissen var at man ble lagt inn på sykehus for observasjon et døgn. Tror de tar dette ganske alvorlig. Jeg fikk beskjed om å gå med brodder. Har ikke gjort dette, men jeg går VELDIG forsiktig på isen.

Jeg ville nok ha tatt en telefon og forhørt meg.

Tror ikke det er noe farlig for baby, men mener jeg har hørt noe om at morkaken kan løsne, er vel derfor man skal sjekke? :s håper alt er bra med deg hvertfall!! :)

Jeg gjorde det samme for et par uker siden, og falt på samme måte som deg. Dro på legevakta ettersom jeg hadde smerter..og fikk tatt en ul for å se at det ikke var noe tegn på at fosteret hadde tatt noen skade. Men alt var strålende, og fikk beskjed om å ta det med ro et par dager, ligge mye og forvente litt kynnere, øm rumpe og vond rygg :) Følte meg helt fin etter noen dager :D

jeg datt også som det sang på isen for to uker siden, men det gikk heldigvis veldig bra.. :) visste ikke at man skulle kontakte helsevesen jeg.. hadde gjort det om jeg ramla på magen da..

Tusen takk for svar fra dere alle :)
Siden så mange sa jeg burde høre med lege, så ringte jeg legevakten for å være på den sikre siden. Hun kontaktet jordmor for å høre, som sa at så lenge jeg ikke hadde vondt i magen eller blødde så kunne jeg ta det med ro :) Og at hun regnet med at siden jeg ikke hadde kjent noe enda, så var det nok ikke noe å tenke på. Lille er jo så godt polstra inni der, så det var vel helst bakenden min som fikk seg en trøkk :p Men det går helt fint med meg, bare mer vondt i halebeinet :)

Det var godt å høre at de fulgte deg opp, og at de sa at alt kom til å gå bra :)

Back
Topp