Tryna faktisk igår :(

[Hildemor]

Elsker forumet
Er jo klink is her hos oss...livsfarlig å kjøre, og livsfarlig å gå....På vei hjem igår da,så tryner jeg skikkelig...har bare en fungerende hånd idag,hoven og fæl...dritt altså [:@][:'(]

Skulle ønske jeg hadde drukket litt mer så jeg ikke hadde kjent det så godt[;)][:D]

ORIGINAL: Dalarama

uff hørtes ikke godt ut...det er skummelt det været her...

ved jul for 1 år siden, var jeg på byen.. tryna så det sang midt i byen (litt full da)
slo hodet i bakken... så ut som jeg hadde fått et slag i trynet etterpå.. gjorde sykt vondt..
var blå/svart og rødt øye i nesten 4 uker[8D]

uff[&:]dette er heldigvis ikke så synlig[:)] litt flaut da,første jeg gjor var å se om noen så meg[:D] heldigvis ingen,så da ble jeg sittende/liggende bare litt til, for det verka sånn at jeg kom meg ikke opp[:-]

Salting er en fin ting[;)] vært skikkelig dårlig med både salt og brøyting på feltet her, så har vært skikkelig skummelt her utenfor.... trodde jeg hadde gått klar da men...[:D]

Brodder er en fin ting, jeg bruker det! [:)]

fort gjort [8D] tryna på isen sist helg eg, å vrengte kneet, e ennå vondt..

ORIGINAL: Blædæ!

[;)]

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Blædæ!

[;)]

Hører mange sier det,men har ikke kommet fullt så langt enda[;)][:D]
Søskenbarnet mitt da som tryna på flisene utenfor dusjen idag og ser ut som hun er blitt banka opp[&:]syns litt mindre synd på meg selv etter at jeg så bilde av ansiktet hennes ja[:o]

Back
Topp