Trym har blitt

*Flatula*

Gift med forumet
syk.. Eller han har feber og halsvondt og litt slapp. På avd hans i bhg er det to tilfeller av svineinfluensa, legens utalelse. Men legen har ikke tatt den testen på de som er syke. Kjenner jeg blir irritert på det der, kan dem ikke bare utføre den testen?! Det må jo være lettere å utelukke svineinfluensaen. Neida, sett en diagnose uten å vite helt sikkert [&:]

Svigermor ble jo helt hysterisk på meg i går, gå til legen med en gang å test han, helst i dag. For dem hadde sagt på tv i går at dem som blir syk med feber, HAR svineinfluensaen [X(][8|]
Er så lei det hysteriet nå [:'(] 

Måtte bare få ut litt steam [:D]

Huff da ,må si denne svineinfulensan har tatt litt av. Tor den info som er sendt ut skaper mer panikk.
Er jo veldig synd at ikke legen tester de barna som er syke i barnehagen da.Så slapp man lure og spekulere om det er svineinfulensa.

Ønsker Trym god bedring , så får vi håpe det ikker er svineinfulensa.

Det synes jeg er såå sløvt at jeg har ikke ord for det en gang asså (at han ikke tester). Og enig med deg, det er litt vel mye hysteri, og ikke minst så mye forskjellig info man får [&:]
God bedring til Trym, håper ikke han har SInfluensa [:)]

Ja, jeg tenker litt på at barnehagebarn burde bli testa, sånn at man i barnehagen vet hva man skal forholde seg til..! Det er jo langt fra uvanlig at unger i barnehagen har feber og er neseforkjølte liksom.. [8|][:D]
Men vi får håpe at det ikke er det, og at det er over raskt.. [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Ja, jeg tenker litt på at barnehagebarn burde bli testa, sånn at man i barnehagen vet hva man skal forholde seg til..! Det er jo langt fra uvanlig at unger i barnehagen har feber og er neseforkjølte liksom.. [8|][:D]
Men vi får håpe at det ikke er det, og at det er over raskt.. [:)]

Jeg tror heller at det er forkjølelse med feber. Men han er litt laber i formen, men ikke mer enn 37,5, med andre ord ikke feber. Men formen kan jo endre seg i løpet av dagen [:)]

Men ang at legen ikke tester dem for SI, er jo teit [8|] Må jo være mye bedre

Takk for god bedring ønskener. [:)][:)]

God bedring til Trym, håper dette viser seg å være en vanlig forkjølelse og at han snart er på bena igjen. Frustrerende at de ikke kan teste barna i barnehagen som blir syke, for det må være vanskelig for foreldre å sende barna sine i barnehagen når det er mistanke om at det går smitte der også

Back
Topp